EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank!
Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?
TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013
1. Osama Bin Laden dood 5140 views
2. ING Bank, meer klachten over 2366
3. Incassobureaus onrechtmatig 2179
4. Huren 120 euro omhoog 1943
5. Pinnen bij parkeerautomaten 1921
6. NASA houdt speciale persconferentie 1873
7. Dode Alien gevonden in Rusland? 1844
8. Goede feestdagen voor 2011 1767
9. Even berichtje voor de leden 1758
10. Limonade voor soep 1756
11. hallo Djekay en Tip Undercover in N 1739
12. Dure benzines – brandstoffen prijzen 513
'PINNEN' ... bij parkeerautomaten b.v...?! en BETAALDE PARKEERZONES
Quote: herman_dad
maandag 04 maart 2013 @ 07:32
Goede avond. Dan moeten we allemaal toch in de Qpark garages parkeren? Ik denk wel dat je afhankelijk bent van de plaats waar deze zijn?
Goedemorgen, TARIEVEN PARKEERGARAGES zijn te duur? Dát weten we al jaren. Nu zijn de tarieven van de parkeergarages van Q-Park al met de helft verminderd onlangs. Doet goed voorbeeld, goed volgen ook voor de gemeenten? Per MINUUT betalen. Laten we hopen en bent u daar ook mee eens...? Overbodige vraag wellicht...
Zie art. uit AD (bron): (dan leest u ook waar de duurste parkeergarage's staan...)
Quote: Gotspe
dinsdag 19 februari 2013 @ 13:39
Goedemorgen, ik weet het sommige onderwerpen lopen iets door elkaar heen. Het gaat inderdaad steeds meer om 'pinnen' en gedwongen te worden daartoe. Nu zie ALLE berichten daarover hier op deze site. Ook op 'clubhome', velen kunnen niet pinnen, geen (voldoende) geld meer op de rekening. Bovendien ook wat Dysil zegt is een feit, het kost veel meer dan eerst gedacht ipv andersom.
Quote: Vomie
woensdag 21 november 2012 @ 13:53
Goede middag. Ja sorry Herman het onerwerp staat hier al ook hier even plaatsen dan en het leeft wel onder de mensen blijkt dus! Even gekopieerd
Goede middag. Ik las vandaag ergens dat de politiek in Amsterdam nu begint te twijfelen over de invoering in zijn geheel van het chippen volledig automatisch met parkeren, parkeermeters. Omdat dit enige tijd geleden in Nijmegen ook geheel verkeerd is gegaan en er zoveel kosten bij kwamen en er zoveel vooral ook ouderen er niet mee kunnen omgaan veel boete´s onterecht werden gegeven. Ook daar dus al de terechte vraag wat heeft het ons al gekost en veel meer ellende opgeleverd. Gewoon ook met parkeren dus gewoon contant kunnen blijven betalen! Volgens mij staat dit ook al in een andere rubriek zal daar dan ook plaatsen.
Hallo de mensen worden gewoon gedwongen om aan alles mee te doen toch zo? Nou ik blijf gewoon betalen met contant geld hoor als dat zo uikomt ook in die supermarkten dan ga ik wel naar een andere die wel contant geld aan neemt ik denk dat veel meer mensen dat dan gaan doen dat zou heel verstandig zijn! Ze missen dan vanzelf een hoop clandisie toch! Nou wens u nog goede dag dan maar.
Goedemogen daar gáán we weer... nog een artikel over PINNEN en het lijkt er op dat 'men' gewoon doorzet, of althans probeert, zie art. uit AD (bron): maw degenen die niet (meer) kunnen pinnen doen dan maar geen boodschappen meer, of bij kleinere duurdere meestal winkels die nog wel contant geld aanvaarden? Zolang contant geld een WETTELIJK BETAALMIDDEL IS zullen ook supers dit MOETEN aannemen... Hoe denkt u daarover?
Goedemorgen en nu komt er iemand bij het ziekenhuis die niet KAN pinnen want die heeft geen (voldoende) geld meer - staat rood en hoevelen niet.... - op de bank? Wat dan, die persoon kan dus niet contant betalen en dus GEEN ziekenhuisbezoek aan familieleden dan maar... of zodanig ver weg parkeren, waar het gratis is bv, dan alleen een heel eind(je) lopen nog? Voorzover ik weet hebben de meeste ziekenhuizen het eerste (half) uur gratis parkeren meestal? Maar dat redt je meestal niet 'op bezoek bij'....
Een goede dag ook vandaag en dank voor de mede inbreng steeds op dit forum!
Goedemorgen zeker heeft u gelijk dat het weer iets is om over na te denken ivm de 'privacy'. Ik had er nog niet over gedacht maar inderdaad, hoe herkennen ze de juiste vinger bij het juiste banknummer? Alléén door de vingerafdruk inderdaad en adner systeem is er volgens mij niet.... M.a.w. ieder zal dan zijn vingerafdrukken moeten geven anders werkt het systeem niet?
Ik zou ook niet anders weten.
Een goede herfstdag voor ieder en zie ook eens het weerberichtje op clubhome?
Hallo ik pin nog wel en ook wel eens kleine bedragen maar contant geld is nooit weg hoor de keren dat ik bij een cassa stond en dat iemand er niet doorheen kwam met de bankkaart en dan toch over ging op geld betalen zijn er al vele malen geweest e het houdt dan alleen maar op ook, contant betalen is vel beter. Nou ook weer eenn goede dag nog verder.
Quote: catootje
donderdag 08 november 2012 @ 08:41
Goede morgen. Ik pin wel veel ook en heb ook contant geld bij mij voor kleine inkopen, en dat werkt volgens mij nog steeds goed. Een kroket uit de muur ga je toch ook niet pinnen? Wat doen ze overigens met automaten, natuurlijk ook een systeem te bedenken dat je er een vinger oplegt, maar hoe herkennen ze dan je vinger(afdruk) neem ik aan en dus allemaal VERPLICHT VINGERAFDRUKKEN afgeven, voordat het systeem wordt ingevoerd....? PRIVACY???? Zit ik nu te bedenken nog buiten de grote fraude gevoeligheid? Dus gewoon contant geld behouden!