Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

40730 keer bekeken

'PINNEN' ... bij parkeerautomaten b.v...?! en BETAALDE PARKEERZONES

• donderdag 08 november 2012 @ 08:41
    reactie op (#1) herman_dad

goede morgen

wij moeten al  zolang pinnen om een parkeerkaartje te betalen bij het z. huis, en ik vind het wel makkelijk, maar ik vind ook dat er of gratis plaatsen of met geld betaald moet kunnen worden

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • donderdag 08 november 2012 @ 08:31
    reactie op (#4) herman_dad

goeden morgens hier wel sombere weer hoor ik lees het artkelen later wel nu weg dierkt en dus wel moet ik met geld zelf betale omdat ik niet veel over heb in de maand en pinne gaat niet  doe ik nooit dus. wens nog wel een pretige dage voor u 3.gif 

• donderdag 08 november 2012 @ 08:08
    reactie op (#3) herman_dad

Goedemorgen alle leden en bezoekers, even een heel oud onderwerp hier UPDATE, het betalen met PIN en de pogingen van de financiele wereld en middenstand om het CONTANTE GELD kwijt te raken, wl enigzins begrijpelijk (tegen gaan van overvallen, fraudehandelingen e.d.) nu komt er wéér een nieuw betalingssysteem aan, namelijk gewoon MET JE VINGER AANWIJZEN en zelfs geen controle van persoonsgegevens etc.? Een eerdere proef wees al grote fraudegevoeligheid uit: uit het artikel:

Beveiligingsexpert Ton van der Putte wist toen met een rubberen kopie van een vingerafdruk het systeem te kraken, waarna de proef geen vervolg kreeg.

We moeten maar aannemen dat dit wel is uitgetest of nog wordt getest, maar WEER komt dan ook nog eens de vraag, GEEN CONTANT GELD meer in de handel en bij het winkelen?? Zie verder....

Zie art. uit AD (bron):

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3344081/2012/11/07/Met-je-vinger-betalen-komt-steeds-dichterbij.dhtml

ECHTER OOK HIER WEER AANDACHT VOOR: Maar velen KUNNEN NIET PINNEN of anderszins electronisch (gaan) betalen, eenvoudigweg omdat zij vrijwel alle inkomsten elke maand kwijt zijn aan de VASTE LASTEN en nu nog meer in de toekomst gezien koopkrachtplaatjes van nieuwe Kabinet etc.. (zie elders en zal ook wel weer wat bijgesteld gaan worden maar toch..) en deze mensen die worden UITGESLOTEN VAN MAATSCHAPPELIJKE (financiele) deelname als het contante geld zou verdwijnen immers zij kunnen nog wel wat contact geld ophoesten om gecontroleerd de boodschappen te doen/betalen... anderszins niet. En dáár denken de geleerden die dit uitvinden, hoe knap ook, NIET OVER NA... WAT VINDT U ERVAN en ook voorlopig deze eeuw zeker nog het contante geld HOUDEN als betaalmiddel (inclusief de centen!) Mogen van u weten?      

Gewijzigd op 2018-05-29 12:41:01
    handtekeningafbeelding
  • woensdag 21 juli 2010 @ 20:36
    reactie op (#2) jeroen007

Goedenavond Jeroen, daar heb ik ook nog geeneens over gedacht 'aan het einde van de maand' zitten nog véél meer mensen zonder geld... ook die kunnen dan niets meer... 45.gif

handtekeningafbeelding
  • woensdag 21 juli 2010 @ 07:37
    reactie op (#1) herman_dad

goedemorgens ik kan aan het einde van de maand ook niet meer pinne want ik heb dan ook geen geld meer op me bank en dus kan ik ook niets meer kopen? ik heb al verder op de andere clubs justitele dwalinge ook gereagered hierop, ik vint het belachelijk dat we moeten pinnen hoor! 55.gif   

• dinsdag 20 juli 2010 @ 21:07

Momenteel zijn er bij het VUmc in Amsterdan nieuwe parkeer(pin) automaten geplaatst... met als gevolg dat er rijen mensen staan die niet weten wat te doen, bovendien weet niemand 'hoe lang hij/zij in het ziekenhuis zal zijn' (tijd) etc.etc... gevolg lange rijen mensen die nu worden geholpen door studenten VU om hen wegwijs te maken... wat vindt u hiervan? geef uw mening in het nieuw geopende forumartikel...zie daar!

VERKEER+-+parkeerrij+VUmc+Amsterdam+automaten+om+te+%27pinnen%27.jpg  

Overigens doet zich met name in Amsterdam maar ook nog in andere steden een kwalijke ontwikkeling voor, een politieke dwaling (beslissing) om vrijwel overal betaling in te voeren met PINautomaten en automaten waarin ook contant met geld kan worden betaald staan nog slechts hier en daar, bijna onvindbaar of te ver weg voor de mensen die dit willen of... alleen maar KUNNEN! 50.gif

Want honderduizenden hebben géén mogelijkheid om te pinnen, simpelweg hun rekening is leeg of zelfs minder en hebben slechts een bepaald bedrag contant per maand te besteden. Overigens ook in winkels en anderszins, OV etc. Al deze honderduizenden worden op deze wijze uitgesloten van het maatschappelijke verkeer. Een groot maatschappelijk belang ligt op de loer of IS al een feit! 55.gif

Gewijzigd op 2016-02-28 00:33:42
    handtekeningafbeelding