Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1994 keer bekeken

ONDERWIJSGELD en LERARENTEKORT GROOT PROBLEEM

• donderdag 16 augustus 2012 @ 08:51
    reactie op (#2) catootje

goede morgens ik heb  ook kennise die kinderen met de school busjes laten hale maar zal eens vrage heb nooit met ze over gesproke?  wens u nog een pretige dage en mooie weer hier hoor.1.gif  

• donderdag 16 augustus 2012 @ 08:05

goede morgen, ik heb er niet mee te maken maar wel 2 vriendinnen van mij, en die zijn al een tijdje bezig met dit probleem, ook was er toen al eens sprake van dat de kinderen niet meer opgehaald zouden worden, maar ze hebben het nog steeds voor elkaar gekregen, dus ik hoop dat het nu ook goed gaat komen

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • donderdag 16 augustus 2012 @ 07:49

Geen geld meer voor de  'schoolbusjes' en vooral leerlingen met een beperking krijgen hiermede te maken, dán maar niet (meer) naar school? Of weer de ouders zelf die met de eigen auto hun kinderen naar school brengen, en zie dan ook weer eens het item over de dure branstofprijzen, de cirkel wordt steeds 'ronder' in de maatschappij, geld, geld en geld, alles draait om geld. 55.gif

Wie van de leden of bezoekers heeft hier ook mee te maken en weet hier meer over te vertellen, dan graag in het forum?! Dank en zie onderstaande bericht uit het AD van vandaag (bron):

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3301879/2012/08/16/Leerling-dupe-van-bezuiniging-op-busjesvervoer.dhtml   (AD)

Gewijzigd op 2018-05-30 07:18:13
    handtekeningafbeelding