Goedemorgen VERVOLG over schuldsanering en dergelijke, DEURWAARDERS... wie heeft er geen hekel aan..? Dat ze TE streng zijn verbaasd ons niet, maar houden ze zich daarbij wel aan de wet? Soms mogelijk niet?
Hallo wat een discreminerende wereld leven we toch in als ik dit lees gewoon een soort chantage van de overheid toch! Geen vrije wereld in ieder geval nu nog een goede dag verder dan maar weer.
goede morgen, ik weet van kennissen dat ze niet konden gaan samenwonen omdat hij in de schuldsanering zat, en als zij bij hem ging wonen werd haar loon ook ingehouden
na jaren een latrelatie te hebben gehad, wachten ze nu eindelijk op een huisje waar ze samen kunnen wonen, ik vind het onterecht, want zij kan toch niet helpen dat hij in de schuldsanering zat en waarom dan haar loon inhouden
Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen
Goede morgen. Ik ken wel iemand waarvan ik weet dat hij de afgelopen jaren in de schuldhulpverlening was opgemomen. Ik heb nooit iets van onrechtmatigheid van hem gehoord wel werd hij helmaal betutteld door hen en konden ze vrijwel niets me doen zonder overleg. Van oplichting heb ik nooit iets van hem gehoord. Ik zal nog eens vragen aan hen ik dacht dat ze er verleden jaar weer uit waren.
Een nieuw item over een maatschappelijk belangrijk onderwerp waar velen, veel meer mensen dan voorheen, mee te maken krijgen, de schuldhulpverlening. Zie het artikel uit het AD (bron) van vandaag: