Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

3336 keer bekeken

NIEUWE 'SOCIAL MEDIA' PROBLEMEN....? o.a. pc verslaving

• zaterdag 22 september 2012 @ 08:44
    reactie op (#2) catootje

goede morgens ook deze zaterdage voor u en ik zag al op de tv. die beelde van die mensen daar voor dat feesje en vint dit ook heel erg voor die mense. ik heb zelf geen face book maar wel eens een hyves geloof ik maar ben alleen hier op de clubs veel. wens nog een pretige dage voor u3.gif   

• zaterdag 22 september 2012 @ 07:56
    reactie op (#1) herman_dad

goede morgen, wat is dit toch erg, laat ze van andermans spullen afblijven, en wat dom om zoiets op fb te zetten

ik ben wel lid ervan, maar alleen voor de spelletjes, en zet nooit iets persoonlijks erop, en gelukkig ook mijn kinderen zoiets niet

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • zaterdag 22 september 2012 @ 07:49

Een nieuw maatschappelijk probleem? Namelijk 'verkeerd' gebruik van de social media (overigens clubs.nl behoort daar ook toe voor zover u dit nog niet door had - {bezoekers o.a.} ) Waarschijnlijk heeft betrokkene zelf, zeker eigenlijk, dit niet gewild en slechts een privé-feestje willen organiseren.

Toch zijn dit de gevolgen zoals gisteren in Haren, Groningen. Zels twee ernstig gewonden er bij en grote maatschappelijke schade, plunderingen zelfs.

Eerder is al iets dergelijks gebeurd in Duitsland. Ook in Gouda dreigt nu hetzelfde te gebeuren?

HOE DENKT U, LEDEN EN BEZOEKERS DAAR OVER? Zit u zelf ook op andere social media, buiten clubs.nl om?

Zie artikelen uit het AD vanmorgen, ook de andere waar u naar kunt doorklikken!!! Vandaar steeds uit het AD voor u.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3320182/2012/09/22/Aanhoudingen-en-gewonden-bij-veldslag-Haren.dhtml

Overigens zet 'Facebook' binnenkort de GEZICHTSHERKENNING uit... (art. uit De Telegraaf)

http://www.telegraaf.nl/digitaal/12977972/__Facebook_zet_gezichtsherkenning_uit__.html

Ik wens u allen nog een goed weekeinde.

Gewijzigd op 2018-05-30 07:03:23
    handtekeningafbeelding