Hallo nu dat wisten we ook al langer en al vaker gehoord at de VS ons veel meer bespied dan we denken! Er bestaat helemaal geen privacy meer in deze wereld toch! Nou wens u nog een goede zondag.
Goedemorgen nog een vervolg op dit onderwerp, 'cloudiensten' (persoonlijk nooit van gehoord, maar nu meer bekendheid daarover ook hier op de site en zijn vele bezoekers - zie Satistieken!) , waarin wordt gewaarschuwd dat b.v. de VS daardoor veel meer privacygegegevens van u en ons allen heeft dan we denken. In de EU zijn méér regels om de privacy te garanderen (voor zover dan... maar ala) dan in de VS. Hoezo 'bescherming van'...?
Goede avond allen en tot nu toe is e.e.a uitgebleven, gelukkig. Maar je weet nooit, inderdaad een serieuze groep maar lees ook net dat het mogelijk 'het werk van 'eén persoon is'? Zou ok nog een 'gek' kunnen zijn? Als 'alles' uitvalt hebben we in enkele delen van de wereld de afgelopen jaren ook al eens gezien dan is een heel deel van de maatschappij ontwricht, laten we maar hopen dat alles blijft werken in deze tijd.
Hallo allen.,
Anonymous is niet zomaar een amateur hackers groepje, deze hebben zich in het verleden al heel vaak bewezen.En ik neem het ook zeker serieus om aan te nemen dat ze genoemde plannen ook uit kunnen voeren.
Dus ik hou er degelijk rekening mee als ik het Internet tijdelijk niet meer op kan,... , en als het hun zou lukken dan is dat het zoveelste bewijs hoe kwetsbaar we op alle digitale media eigenlijk zijn.
Goede avond. Ik had al gehoord van die groep anoniemen en ik neem het ook serieus die waarschuwing. Vandag tot nu toe tenminste niets gemerkt of gebeurd. De hele maatschappij is volgens mij erg kwetsbaar geworden zie je ook als de stroom uitvalt, licht, warer, koelingen en digitale media en wereld en dergelijke. Dan is alles heel kwetsbaar geworden.
Anonymous is niet zomaar een amateur hackers groepje, deze hebben zich in het verleden al heel vaak bewezen. En ik neem het ook zeker serieus om aan te nemen dat ze genoemde plannen ook uit kunnen voeren.
Dus ik hou er degelijk rekening mee als ik het Internet tijdelijk niet meer op kan,... , en als het hun zou lukken dan is dat het zoveelste bewijs hoe kwetsbaar we op alle digitale media eigenlijk zijn.
Hallo alemaal het is weer niet te filmen als dat gebeurt daar moeten ze toch op voorbereid zijn? Nou ik zal ook wel afwachten ik heb UPc ze zullen wel maatregelen hebben genomen mogen we hopen!! Nu wens u nog een goed wekeinde dan.
Er zou een dreiging zijn van 'ANONYMOUS' om MORGEN ZATERDAG 13-10 vele sites en providers als KPN Tele2, UPC, Ziggo, Brein XS4ALL en de Nederlandse overheid PLAT TE LEGGEN? Wees morgen even alert?!