Goede avond, ik zie ook dat ook de ABN-AMRO in zekere zin de lijn van de (sommige) banken volgen, wat ik eigenlijk al wist de regelgeving (intern en voorschriften 'kleine lettertjes' etc. ) van het bankwezen zit zo nog in elkaar en ook hier: net als bij de ING niet alleen heel krom 'juridisch' maar zeker ook in strijd met zelfs de Univ. Verklaring Rechten v.d. Mens in feite: niemand mag beschuldigd worden van 'iets' zonder tussenkomst van een onafhankelijke rechter.
En als jij er als klant wordt uitgegooid omdat je in hun ogen je schuldig hebt gemaakt aan 'fraude',
of 'betrokkenheid daarbij'
maar niemand kan ooit echt bewijzen (technisch) dát hij/zij niets er mee te maken heeft, dan is dat in feite ook weer een vorm van laster/smaad maar ook dat weer bijna niet te bewijzen. GEEN RECHTSTAAT dus in deze vorm.
En als jij dus als klant - waarvan de meesten onder ons de technische know how niet weten - eerst moet bewijzen dat je zelf geen schuld er aan hebt dan is dit de omgekeerde wereld. En ben je gewoon nóg meer geld kwijt, banken hebben het recht van 'onverschuldigde terugvordering', dan er al met je internetbanknummer is gebeurd zonder je (mede)weten! Je wordt dus gestraft ergens voor en ja weer het wordt bijna eentonig: ''zonder tussenkomst van een onafhankelijke rechter'.
Niemand doet er wat aan lijkt het tot nu toe al worden banken er zich nu 'een beetje van bewust' ook via deze site/ dit forum lezende??? 
Hopen we maar, dus leden en/of bezoekers, lezers deze:
BLIJF HET HIER MELDEN indien...?