Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

5900 keer bekeken

INTERNETBANKIEREN fraude, 'WITWASSEN' o.a. Abn/Amro

• zondag 14 oktober 2012 @ 12:46

Ook Abn/Amro houd er een apart beleid op na, zo zag ik gisteren in het programma Kassa... bekijk via deze link: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/slachtoffer-van-malware-bij-abn-amro-geen-compensatie/speel/1/

Mensen die een bedrijf hebben moeten kunnen bewijzen dat ze opgelicht zijn om aan te nemen dat dit niet hun eigen schuld is.

Voor particulieren geld deze regel nog niet, maar zo zei de woordvoerder van Abn/Amro.. wij gaan de komende tijd onze voorwaarden wel aanpassen omtrent de verantwoordelijkheid van het Internetbankieren.
    Ik kan me er werkelijk groen en geel aan ergeren dat banken ons allerlei zaken op hebben gelegd omtrend het betalings verkeer.
    Als klant moet je je aanpassen aan hun betalingcultuur { allemaal in het belang van onze klant is het motto van onze bank} maar nu er steeds vaker wat mis gaat begint het er steeds meer op te lijken dat wij de dupe gaan worden van hun beleid.

Ik blijf erbij dat banken ten alle tijden verantwoordelijk zijn voor hun electronische betaalverkeer en de veiligheid daarvan, mits de gebruiker er mee omgaat zoals dit is bedoeld.
    Daarbij wil ik opmerken dat wanneer er op 1 of andere manier een particuliere pc besmet is geraakt dat de systemen, ontwikkeld door banken en bedoeld zijn om te kunnen Internetbankieren dit ten alle tijden moeten herkennen, en evt transactie's moeten blokkeren.
    En mocht het fout gaan dan moeten de banken dit op zich nemen en oplossen, en niet de omgekeerde wereld dat de klanten de veiligheid moeten waarborgen !!

Meer is er gewoonweg niet van PUNT, het is toch te gek voor woorden dat ze steeds meer de consument verantwoordelijk houden.

Gewijzigd op 2019-05-05 00:48:36