Goedemorgen de werkloosheid in de BOUW neemt nog veel verder toe. Dankzij de maatregelen van de politiek t.a.v. de huren en het huizenbezit... ZIE ELDERS HIER DIE ONDERWERPEN in het forum.Zie art. uit AD (bron):http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3386096/2013/01/31/Enorme-werkloosheid-in-bouw-neemt-verder-toe.dhtml
Goede avond. Wat vindt u van de grootschalige fraude van Bulgaren en Roemenen die hier inschrijven en huur- en zorgtoeslagen en wat nog meer, bijstandsuitkeringen en verder... krijgen werd vandaag bekend in het RTL Nieuws zag ik straks? Ik geloof hier in het goede blokje lees over de Sociale dienst? Zal ook het artikel uit De Telegraaf hier zetten, zal wel in meer kranten staan ook.
Goedemorgen de werkloosheid in de BOUW neemt nog veel verder toe. Dankzij de maatregelen van de politiek t.a.v. de huren en het huizenbezit... ZIE ELDERS HIER DIE ONDERWERPEN in het forum.
Goedemorgen, i.v.m. werkzoekenden aansluitend hier een nieuw gegeven, niet westerse alochtonen worden nog steeds gediscrimineert bij het zoeken naar werk. Heeft u daar zelf ervaring mee of anderszins?
Goedemorgen vanaag: de website van het UWV zit vol met fouten en dan 'moet' je solliciteren b.v.? Het UWV functioneert daarom niet optimaal en dan wil men per 01-01-2013 ook nog eens de regels aanscherpen in de bijstand, uitkeringen etc.? Iedereen die daarmee te maken heeft, ook ouderen (AOW'ers zelfs) heeft daarover al een brandbrief gehad van zijn/haar instantie. Heeft u daar ervaringen mee of voorbeelden?
Goedemorgen een nieuw item dat met de politiek, alls met de politiek in feite te maken heeft, de WERKELOOSHEID, volgend jaar stijgt deze het meeste in het noorden van het land en de Flevopolders. Woont of werkt u daar of heeft u ervaring daarmede?Zie art. uit AD (bron):http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3361670/2012/12/11/Werkloosheid-stijgt-het-hardst-in-Flevoland.dhtml
Goede avond. Ik ben ook wel eens onvrijwillig ontslagen wegens reorganisatie (toen had ik die auto van de zaak) maar had vrij snel weer een andere baan. Ik woon niet direct in het hele noorden maar iedereen kent of weet wel mensen in de buurt die werkeloos zijn?
Goedemorgen een nieuw item dat met de politiek, alls met de politiek in feite te maken heeft, de WERKELOOSHEID, volgend jaar stijgt deze het meeste in het noorden van het land en de Flevopolders. Woont of werkt u daar of heeft u ervaring daarmede?