Goede avond. Ik zie ook wel dat het veel op het nieuws is deze dagen en goed dat zo'n instelling er is? Toch voor een land als het onze een afgang in zekere zin, het moeten bestaan ervan, ze groeien nog steeds in omvang, volgens de media dan? Kan iedereen wel goed met zijn geld omgaan vraag ik mij af.
Goedemorgen steeds meer mensen moeten van de voedselbank, overblijvende restvooraden van winkelketens. winkels en supers, particulieren ook, gebruik maken om nog te kunnen overleven? Een aandachtspunt net voor de Kerst en staat u daar wel eens bij stil? Weet u daar meer over of via andere bronnen? Zie art. VIDEO hierover ook uit De Telegraaf (bron):http://www.telegraaf.nl/binnenland/video_binnenland/21178262/__Voedselbank_weer_blij_met_kerstpakketten__.html
Goede avond. Ik vindt het best dat er instellingen zijn als voedselbanken ik hoorde op het nieuws ook dat veel gezinnen met kinderen er nota bene gebruik van moeten maken en dat de aantallen groeien? En dat in een rijke verzorgingsstaat? Ik ken zelf niemand ie er gebruik van maakt. Alle leden hier nog eens goede kerstdagen.
Goedemorgen steeds meer mensen moeten van de voedselbank, overblijvende restvooraden van winkelketens. winkels en supers, particulieren ook, gebruik maken om nog te kunnen overleven? Een aandachtspunt net voor de Kerst en staat u daar wel eens bij stil? Weet u daar meer over of via andere bronnen?
Zie art. VIDEO hierover ook uit De Telegraaf (bron):