Hallo mevrouw daar heeft u gelijk in deze regering is niet zo'n vertrouwen vooral toen ze begonnen maar als ze naar huis gaan wat krijgen we dan weer? Nou nog een goede avond verder.
EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank!
Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?
TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013
1. Osama Bin Laden dood 5140 views
2. ING Bank, meer klachten over 2366
3. Incassobureaus onrechtmatig 2179
4. Huren 120 euro omhoog 1943
5. Pinnen bij parkeerautomaten 1921
6. NASA houdt speciale persconferentie 1873
7. Dode Alien gevonden in Rusland? 1844
8. Goede feestdagen voor 2011 1767
9. Even berichtje voor de leden 1758
10. Limonade voor soep 1756
11. hallo Djekay en Tip Undercover in N 1739
12. Dure benzines – brandstoffen prijzen 513
KERSTTOESPRAAK Koningin en VERTROUWEN....heeft u dat ook?
Hallo mevrouw daar heeft u gelijk in deze regering is niet zo'n vertrouwen vooral toen ze begonnen maar als ze naar huis gaan wat krijgen we dan weer? Nou nog een goede avond verder.
goeden avond, ik heb wel vertrouwen in de toekomst, alleen niet zo erg in deze regering, dus die mogen van mij snel naar huis gaan
Ik vind het ook niet hacken. Hacken is als je inbreekt in een computer, niet als je een url veranderd. Gewoon super stom van de RVD, die nu hun gezicht willen redden.
Over vertrouwen, dat heb ik zeker. Als je dat niet hebt, waar blijf je dan. Alle soorten crisis in het verleden, gingen ook weer voorbij, het kan een paar jaar duren, maar het komt weer goed. Blijven adem halen en doen wat je zelf kan om de crisis zo goed mogelijk door te komen.
Goedemorgen nog wat berichten over de kersttoespraak van de koningin. Uiteraard een 'relletje' over het uitlekken daarvan dit jaar, maar toch een (technische) fout van de RVD zelf lijkt het hier. En om dan te stellen dat het strafbaar is, is hier een beetje over de top, 'foutje, bedankt' zou genoeg moeten zijn en binnen de RVD zelf een onderzoek en reprimande of meer, vindt u dat ook?
Overigens ook de vraag BENT U OOK OPTIMISTISCH OVER DE TOEKOMST...??
Zie art. uit AD (bron):
En uiteraard is Wilders niet blij met de REALISTISCHE (?!) toespraak van de koningin. Tja.. zijn stokpaardjes o.a. 'uiterste negativiteit over veel zaken' worden aangevallen?
Goede avond. Ik heb zeker nog wel vertrouwen in de toekomst. Al valt het niet mee voor velen realiseer ik mij ik kan nog redelijk rondkomen. De EU is inerdaad een onderdeel van onszelf, daar heeft de Koningin gelijk in, je merkt toch dat zij er een persoonlijke tint aan geeft?
Hallo allemaal een sombere kerst hoor. Nou echt vertrouwen zoals de koningin heb ik niet zij heeft het toch goed dus kan dat makkelijk zeggen toch? Nou ja laten we aan de andere kant ook maar een beetje optimistesch zijn en de toekomst weet je toch nooit. Nu nog een goed kerstdag dan maar en niet te veel tobben dan?
goeden morgens ik heb nog wel een vertrouwe in de toe komsten hoor ik zal wel eens luistere later naar de konigin wens nog en pretige kerst dage voor u
En vervolg...over vertrouwen gesproken, de jaarlijkse SERIOUS REQUEST voor een goed doel tegen de Kerstdagen heeft een recordopbrengst opgebracht, dus vertrouwen in de toekomst is er dan zeker wel? En ook meer geld toch nog dan we denken?
Zie art. uit AD (bron):
Goedemorgen, de Kersttoespraak van de Koningin vandaag, (13.00 u, Ned. 1 en 2) is voor het eerst dit jaar ook eens 'uitgelekt'? Ze spreekt onder meer over VERTROUWEN, b.v. in de EU en de euro etc,. etc.
HEEFT U OOK VERTROUWEN IN DE TOEKOMST, laat het ons eens weten in dit forum?
Zie art. uit het AD (bron) van vandaag: