Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1272 keer bekeken

Betalen jongeren te veel voor pensioen?

• woensdag 16 januari 2013 @ 13:44
    reactie op (#1) herman_dad

Quote: herman_dad

dinsdag 15 januari 2013 @ 08:08

Goedemorgen, betalen JONGEREN te veel aan pensioen en OUDEREN te weinig? Vindt althans een topman van de AFM. Denkt u dat ook?Zie art. uit AD (bron):http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3377298/2013/01/15/Jongeren-betalen-te-veel-pensioen.dhtml 

Goede middag. Zeker betalen we meer, of het te veel is weet ik niet, maar wel verstandig om als je jonger bent je nog eens extra bij te verzekeren, bovenop de belofte van over tig-jaar als het zover is je AOW en 'zoveel' pensioen te ontvangen? Dat is heel onzeker nu.  

• dinsdag 15 januari 2013 @ 18:33
    reactie op (#2) chickengirl

Hallo nu mevrouw chikengirl daar heeft u helemaal gelijk in hoor! Dat roep ik hier ook al vele malen dat we als oudere gepakt worden diir de regering! Ik wou dat meer mensen dat riepen en er tegen in verwer komen! Nou ik wens u ook nog een goede avond verder. 

• dinsdag 15 januari 2013 @ 09:00

Als 61 jarige zeg ik, wij worden aan alle kanten van ons spaargeld beroofd. Alle jaren dat wij pensioenpremie betaalden werd ons een redelijke oude dag toegezegd, nu we aan de beurt zijn (ik over een paar jaar dus) wordt er op beknibbeld. De belasting erop wordt verhoogd, de uitkering die koopkrachtbestendig zou zijn is al jaren bevroren. Nu riep mijn vader zaliger altijd al, "als ik aan de beurt ben, is de pot leeg, daar heb je dan alle jaren voor afgedragen" Ik ben blij dat hij dit niet mee hoeft te maken, want de jeugd wil wel alle voordelen, maar heeft zelf nog geen cent bijgedragen. Of is het verandert dat je pensioenpremie vanaf je 25 e betaald?

• dinsdag 15 januari 2013 @ 08:08

Goedemorgen, betalen JONGEREN te veel aan pensioen en OUDEREN te weinig? Vindt althans een topman van de AFM. Denkt u dat ook?

Zie art. uit AD (bron):

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3377298/2013/01/15/Jongeren-betalen-te-veel-pensioen.dhtml

Gewijzigd op 2018-06-04 08:02:28
    handtekeningafbeelding