Goedemorgen, te snel rijden met een scootmobiel heb ik zelf ook nooit ervaren, in tegendeel ik zie deze mensen steeds vrij voorzichtig hier mee omgaan, nu zal het zeker in drukke straten gebieden wel eens gebeuren dat er iemand wordt geraakt of over tenen wordt gereden per ongeluk?
Ook omroep MAX komt een TWEEDE 'ouderen-ombudsman'. Denkt u overbodig, een 2e?
Hallo leden nou daar ben ik het mee eens hoor laten de ouderen nu een s masaal protesteren?! Een brede discussies hierover is nooit weg maar je kunt ook zeggen wat zal het opleveren? Of de bekende doek voor het bloeden wat de ouderen moeten doen tegenwoordig? En te snel rijden of als een coureur met een scooter mobiel hoe komen ze er op? Er zal wel eens een ongelukje gebeuren heb je oiveral maar ouderen mensen zijn van zich zelf al voorzichtiger dan toen we jong waren toch? Nog maar een goede avond dan zonder te racen hoor.
Tegelijkertijd worden ouderen die ''racen met hun scootmobiel' (?) aangepakt vindt men in Almere, heeft u ook ervaringen met 'te hard rijdende scootmobielers/65 plussers laat het ons eens weten? Dank!