Hallo leden ik heb altijd wel nog wat contante gelden in de portemonaie hoor. Dat voorkomt dat je als je pint niet kunt betalen dus houden dat geld! Nog een goede dag dan verder.
Goedemorgen, gisteren weer een urenlange storing in het (pinnen) betalingsverkeer... contant geld is dan en MUST voor de vlotte verkoop aan kassa's van winkels etc. Het blijkt steeds weer.Zie ook nog de POLL hierover op clubhome, heeft u al gestemd? Dank!
goeden morgens ja hoor vint ik ook wel dat de contante gelden moeten blijven want dat pinne geeft veel problemen al steeds toch? nog een pretige dage ook voor u
Contant geld kan volgens mij nooit afgeschaft worden. Anders zouden kinderen nooit meer alleen een ijsje of iets anders kunnen kopen. Die kan je moeilijk met een pinpas de straat op sturen. Al zullen ze daar ook wel weer een oplossing voor vinden over zo'n 10 jaar of zo.
Eerlijk gezegd pin ik vrijwel altijd, dat vind ik gewoon makkelijker. Anders moet ik eerst naar de pinautomaat voor ik naar de supermarkt ga. Maar ik wilde er in het begin ook niet aan, maar nu vind ik het veel sneller gaan en je hebt niet het probleem dat je te weinig geld terugkrijgt bij de kassa, want netjes geld teruggeven, dat ze het netjes uittellen voor je, gebeurd nogmaar weinig. Meestal krijg je het losse geld zo in je hand gepropt.
Hallo mevrouw Serapine een klein beetje geld op zak moet je hebben hoor ik pin grote boodschappen ook wel veel maar kleine dingen betaal ik contant hoor en geld moet blijven. Ik hoorde dat er in veel kleine dorpen steeds minde geldautomaten bij banken en zo komen? Dus die mensen die daar wonen hebben binnekort geen geld meer op zak of ze moeten naar de grote stad waar nog wel pin geld automaten zijn?! Dat is toch belachelijk en schandalig voor die mensen die moeten eens protesteren hier tegen zo dwingen ze je. Nou nog een goede avond dan.
Contant geld kan volgens mij nooit afgeschaft worden. Anders zouden kinderen nooit meer alleen een ijsje of iets anders kunnen kopen. Die kan je moeilijk met een pinpas de straat op sturen. Al zullen ze daar ook wel weer een oplossing voor vinden over zo'n 10 jaar of zo.
Eerlijk gezegd pin ik vrijwel altijd, dat vind ik gewoon makkelijker. Anders moet ik eerst naar de pinautomaat voor ik naar de supermarkt ga. Maar ik wilde er in het begin ook niet aan, maar nu vind ik het veel sneller gaan en je hebt niet het probleem dat je te weinig geld terugkrijgt bij de kassa, want netjes geld teruggeven, dat ze het netjes uittellen voor je, gebeurd nogmaar weinig. Meestal krijg je het losse geld zo in je hand gepropt.
Goede middag. Contant geld moet blijven dat is zonder meer. Ik pin ook veel maar om een patatje te pinnen lijkt mij sterk overdreven en bovendien een kroketje trekken uit de muur dan? Technisch natuurlijk mogelijk om je pasje er in te steken en 1,50 of zo te pinnen maar toch, dat duurt langer meestal, want dan staan er nog 3 voor je te wachten ofzo? En dan sla je maar over, zoals bij veel kleine betalingen, leg je even snel wat contant geld neer en je neemt het mee binnen 30 seconden of iets. Nog afgezien van de ouderen onder ons zoals Vomie denk ik? Verstandige opmerking van de DNB.
Hallo leden nou mijn stem heeft u hoor contante gelden moeten natuurlijk blijven en ook dat je er overal mee kunt betalen! Prima toch dat die bankdirekteur dat nu eens zelf ook zegt! Zeker voor ons als ouderen en leden en anderen laat uw stem nu eens hier horen! Ze lezen dit wel denk ik hoor degenen die daar over gaan, nog nog een goede dag verder.
Goedemorgen, CONTANT GELD MOET BLIJVEN! Iets dat we hier ook al enige jaren roepen, omdat TE VEEL MENSEN hierdoor gedupeerd worden, kunnen niet pinnen of anderszins. En zegt ook de DNB VOORMAN KLAAS KNOT dit zelfs. Dus een DESKUNDIGE dan horen we het daar eens van....
Ik zal later eens een POLL maken hierover. Maar ook hier in FORUM AL kunnen leden en/óf bezoekers (gratis aanmelden als lid!) hun ei kwijt (bijna Pasen...) Vindt u ook dat het CONTANTE GELD MOET BLIJVEN, de mogelijkheden ook om daarmede te betalen?