Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1260 keer bekeken

Mag ik iets kwijt hier?

• zondag 21 augustus 2022 @ 20:38
    reactie op (#6) Vomie

Helemaal mee eens. Je kunt hier overal over kletsen en op reageren.

Ik heb dan ook veel eigen clubs.

En help ook nog veel op andere clubs.

Daarnaast nog werk, maar vind het wel jammer dat hier niet zo veel word gereageerd.

Er staat genoeg in het forum.

• maandag 18 maart 2013 @ 18:29
    reactie op (#2) XAJA

Quote: XAJA

zondag 17 maart 2013 @ 15:34

Ik ben nog niet zo lang lid van deze CLUB en het viel mij ook al op dat er niet zo "gekletst" wordt zoals je wel bij andere CLUBS ziet. Jammer want er is genoeg in de wereld aan de gang waar je het over kan hebben.

Hallo mevrouw Xaja daar heeft u helemaal gelijk in hoor veel meer ledeno ook en ik ben er ook vaak weet u? Ik sluit me helemaal aan bij u hoor dat er meer leden en bezoekers  hier eens die moete  kletsen maar ook serieuse zaken hier waar over gesproken kan worden? Daarom ook goed hier die onderwerpen en dan nog een goed avond ook verder.   

vroeger werd er veel meer op forum door leden gediscuseerd hier e andere clubs ook. wilde ik nog even zeggen  

Gewijzigd op 2013-03-18 18:31:10
  • maandag 18 maart 2013 @ 07:57
    reactie op (#4) catootje

Goedemorgen, heel begrijpelijk en veel leden hebben andere clubs ook, uit eigen ervaing ook, handen vol hier en enkele ander clubs en andere kom ik door tijdgebrek bijna nooit! Zie dat Gostpe ook op Europese Unie (gaat ook meer en meer lopen!36.gif) - http://europese-unie.clubs.nl/forum - berichtje heeft gezet en ook daar zal ik even kopieren en reageren.  

Maar jezelf ook BEDANKT STEEDS WEER voor reacties en soms nieuwe items!! 117.gif

Gewijzigd op 2018-06-02 12:51:04
    handtekeningafbeelding
  • maandag 18 maart 2013 @ 07:28

klopt, ik was er even iets minder, maar heb verdriet en problemen gehad, en dan kan ik niet reageren zoals ik wil

daarom heb ik alleen maar gelezen

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • maandag 18 maart 2013 @ 07:22
    reactie op (#1) Gotspe

Goedemorgen, zeker alles mag hier, dwz in goede woorden maar helemaal gelijk zeker, het zijn vaak dezelfde 4, 5 soms 6 leden (71 leden totaal?) die hier reageren en de laatste dagen vrijwel niet (meer) maar zie ook andere reacties gisteren al weer en ja ook weer dezelfde leden, ECHTER deze allern bedankt vóór de reacties, de club blijft zeker leven zo en bezoekers aantallen blijven langzaam stijgen... 36.gif

BEDANKT VOOR DE OPMERKING EN ZEKER NIET KWALIJK GENOMEN, begrijp dat je dacht 'ik ben de enige nog hier zo'n beetje'...! Mogelijk ook gekomen door de clubpost berichten van de laatste weken die ik rondstuurde juist óm wat aandacht te vragen voor (-)?

Hopelijk gaan er nu nog meer leden reageren... ???

Een goede werkweek voor allen.     

Gewijzigd op 2018-05-30 09:53:55
    handtekeningafbeelding
  • zondag 17 maart 2013 @ 15:34
    reactie op (#1) Gotspe

Ik ben nog niet zo lang lid van deze CLUB en het viel mij ook al op dat er niet zo "gekletst" wordt zoals je wel bij andere CLUBS ziet. Jammer want er is genoeg in de wereld aan de gang waar je het over kan hebben.

• zondag 17 maart 2013 @ 14:01

Goede middag. Er valt mij iets op mag ik dat zeggen en hoop niet dat het mij kwalijk wordt genomen? Er zijn veel leden en anderen hier maar de laatste tijd ben ik zo ongeveer de enige die hier reageert en dat waren eerst nog veel meer reacties, tot enkele weken geleden nog en daarom vond ik het zo leuk hier? Ik zal het hier even voor u kopieren en ook op de Maatschappelijke Belangen club in het forum gekopieerd zetten, misschien zijn er meer, maar ik zie alleen nog Vomie en soms een enkel ander lid. Waar is iedereen??

Zag dit nu op de statistieken staan vandaag en gisteren al:

Aanbevelingen: Lees aanbevelingen

vandaaggistereneergisteren                                                          

1 forumreactie

4 bezoeken van leden

111 bezoeken van gasten

3 forumreacties

5 bezoeken van leden

89 bezoeken van gasten

En zag dit op de Maatschappelijke Belangen club in de statistieken?

6 forumreacties

7 bezoeken van leden

1 bezoek van een andere clupper

298 bezoeken van gasten

En eergisteren:

6 forumreacties

9 bezoeken van leden

471 bezoeken van gasten

En die van vandaag ook dan maar en de dag is nog niet om?

4 forumreacties

4 bezoeken van leden

78 bezoeken van gasten