Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1164 keer bekeken

EMAIL MET BIJLAGE

• vrijdag 03 mei 2013 @ 19:23
    reactie op (#1) Seraphine

Hallo mevrouw Serephine dat is zeker niet goed hoor en cyberscrime ook wat ze zeggen. Dus niets mee doen en goed dat u waarschuwde hier ook voor. Nu nog een goede avond en  dagen.

• vrijdag 03 mei 2013 @ 15:00
    reactie op (#1) Seraphine

Quote: Seraphine

vrijdag 03 mei 2013 @ 13:01

De laatste tijd krijg ik emails die afkomstig zijn lijken te zijn van gerenomeerde sites, als citibank.com, een bank in amerika of een overheidsinstelling uit amerika, een adres wat eindigd op .gov, wat de officiële benaming is voor emails van de Amerikaanse overheid.
    Maar er zit een bijlage bij, die je natuurlijk niet moet openen, en na speuren in de afzender, kwam ik er achter dat die bijlage van een gmailadres komt.
    Ik heb inmiddels in de afgelopen dagen 3 mails gekregen. De tekst is in het engels en er staan veel adressen van, in mijn geval upc, boven de brief. De spam is dus massaal verstuurd.
    De tekst van de mail is: Attached is your Citibank Paymentech electronic Merchant Billing Statement. If you need help, please contact your Account Executive or call Merchant Services at the telephone number listed on your statement. PLEASE DO NOT RESPOND BY USING REPLY. This email is sent from an unmonitored email address, and your response will not be received by Citibank Paymentech. Citibank Paymentech will not be responsible for any liabilities that may result from or relate to any failure or delay caused by Citibank Paymentech's or the Merchant's email service or otherwise. Citibank Paymentech recommends that Merchants continue to monitor their statement information regularly. ---------- Learn more about Citibank Paymentech Solutions, LLC payment processing services at www.citibank.com. ---------- THIS MESSAGE IS CONFIDENTIAL. This e-mail message and any attachments are proprietary and confidential information intended only for the use of the recipient(s) named above. If you are not the intended recipient, you may not print, distribute, or copy this message or any attachments. If you have received this communication in error, please notify the sender by return e-mail and delete this message and any attachments from your computer.

Goede middag. Dat lijkt mij niet pluis hoor, het lijkt bedriegelijk echt en vooral de 'verborgen waarschuwingen' van niet reageren, antwoorden hierop en zo ik denk dat toch nog veel mensen zo'n e-mail aanklikken en openen? Ik heb de laatste weken zeker 2 of 3 keer bina net zo een e-mail gekregen van de WESTERN UNION BANK, ook heel echt lijkend?! Dit is overigens ook CYBERCRIME dat staat hier al onder dit bericht in het forum ook maar een waarschuwing ertegen is nooit weg hoor!! Dank je!

• vrijdag 03 mei 2013 @ 13:01

De laatste tijd krijg ik emails die afkomstig zijn lijken te zijn van gerenomeerde sites, als citibank.com, een bank in amerika of een overheidsinstelling uit amerika, een adres wat eindigd op .gov, wat de officiële benaming is voor emails van de Amerikaanse overheid.

Maar er zit een bijlage bij, die je natuurlijk niet moet openen, en na speuren in de afzender, kwam ik er achter dat die bijlage van een gmailadres komt.

Ik heb inmiddels in de afgelopen dagen 3 mails gekregen. De tekst is in het engels en er staan veel adressen van, in mijn geval upc, boven de brief. De spam is dus massaal verstuurd.

De tekst van de mail is:
    Attached is your Citibank Paymentech electronic Merchant Billing Statement. If you need help, please contact your Account Executive or call Merchant Services at the telephone number listed on your statement. PLEASE DO NOT RESPOND BY USING REPLY. This email is sent from an unmonitored email address, and your response will not be received by Citibank Paymentech. Citibank Paymentech will not be responsible for any liabilities that may result from or relate to any failure or delay caused by Citibank Paymentech's or the Merchant's email service or otherwise. Citibank Paymentech recommends that Merchants continue to monitor their statement information regularly. ---------- Learn more about Citibank Paymentech Solutions, LLC payment processing services at www.citibank.com. ---------- THIS MESSAGE IS CONFIDENTIAL. This e-mail message and any attachments are proprietary and confidential information intended only for the use of the recipient(s) named above. If you are not the intended recipient, you may not print, distribute, or copy this message or any attachments. If you have received this communication in error, please notify the sender by return e-mail and delete this message and any attachments from your computer.