Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1129 keer bekeken

autokeuring

• vrijdag 24 mei 2013 @ 07:15
    reactie op (#2) Gotspe

Quote: Gotspe

donderdag 23 mei 2013 @ 17:40

Goede middag. Deze man is dus bezig zijn eigen glazen in te gooien? Ik had het ook al eens eerder gehoord dat de keuringen niet zo heel veel voorstellen, maar ik denk dat veel ouderen toch zo lang mogelijk willen blijven rijden als ze kunnen en tegenwoordig veel langer ook in staat zijn tot soms ver in de 70 of 80 zelfs? Die man pleitte voor een strengere keuring, dan zullen mogelijk heel veel ouderen veel eerder hun rijbewijs kwijtraken? Maar denk eens aan uw eigen oudere vader of moeder die nog een rijbewijs nodig hebben voor de boodschappen bijvoorbeeld of andere kleinere ritjes naar de (klein)kinderen? Zou u hen dit niet meer gunnen? Ik denk dat ongevallen met ouderen juist omdat ze OUD zijn wel meevallen in principe ik weet de cijfers niet zo. Maar toch.... hij had beter kunnen zwijgen denk ik, het was toch al wijder bekend dat keuringen van 70+ of nu 75+ geloof ik, ook wel meevallen. Ik hoop dat anderen het daar ook mee eens zijn?  

Goedemorgen, ik had ook al gehoord van een ouder iemand dat de keuering wel meeviel, meer een gepsrek met een arts en oogcontrole en dat was het zo ongeveer dacht ik? Ben het ook wel met Gotspe eens dat de keuring niet veel strenger moet worden anders rijden er na de 75 nu (inderdaad veranderd, gelukkig ook voor velen) niet veel ouderen meer langs de weg? Een soort van 'leeftijdsdisriminatie' kunnen we dan over spreken?   

handtekeningafbeelding
  • donderdag 23 mei 2013 @ 17:40
    reactie op (#1) catootje

Quote: catootje

donderdag 23 mei 2013 @ 17:03

goede middag
    ik hoorde vanmiddag een ouder persoon op de radio die vindt dat de keuring voor ouderen veel te slap zijn, hij is gekeurd en zei; dat stelde niks voor, ik kan en kon veel verzwijgen
    hij pleitte voor een strengere keuring voor oudere mensen, wat vinden jullie?

Goede middag. Deze man is dus bezig zijn eigen glazen in te gooien? Ik had het ook al eens eerder gehoord dat de keuringen niet zo heel veel voorstellen, maar ik denk dat veel ouderen toch zo lang mogelijk willen blijven rijden als ze kunnen en tegenwoordig veel langer ook in staat zijn tot soms ver in de 70 of 80 zelfs? Die man pleitte voor een strengere keuring, dan zullen mogelijk heel veel ouderen veel eerder hun rijbewijs kwijtraken? Maar denk eens aan uw eigen oudere vader of moeder die nog een rijbewijs nodig hebben voor de boodschappen bijvoorbeeld of andere kleinere ritjes naar de (klein)kinderen? Zou u hen dit niet meer gunnen? Ik denk dat ongevallen met ouderen juist omdat ze OUD zijn wel meevallen in principe ik weet de cijfers niet zo. Maar toch.... hij had beter kunnen zwijgen denk ik, het was toch al wijder bekend dat keuringen van 70+ of nu 75+ geloof ik, ook wel meevallen. Ik hoop dat anderen het daar ook mee eens zijn?  

• donderdag 23 mei 2013 @ 17:03

goede middag

ik hoorde vanmiddag een ouder persoon op de radio die vindt dat de keuring voor ouderen veel te slap zijn, hij is gekeurd en zei; dat stelde niks voor, ik kan en kon veel verzwijgen

hij pleitte voor een strengere keuring voor oudere mensen, wat vinden jullie?

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding