Goedemorgen, acceptgiro's zijn er nog vaak maar veelal worden ze aql gebruikt bij het internetbankieren, dus ik kan mij wel voorstellen dat bedrijven etc. dan een brief sturen met de betaalmogelijkheid, de code: 4 x 4 cijfers alleen te vermelden zonder aangehechte ac, en dat zie je soms ook. Toch zullen er nog veel (oudere) mensen zijn die ac.giro's gewoon op de post doen?
Goede middag. Ik denk ook dat het versturen van acceptgiro's gaat verminderen, als ik ze ontvang betaal ik meestal ook via internet. En wie niet, ja ouderen nog denk ik?
daar ben ik niet zo blij mee, want ik gebruik ze nog vaak,
Goedemorgen, acceptgiro's zijn er nog vaak maar veelal worden ze aql gebruikt bij het internetbankieren, dus ik kan mij wel voorstellen dat bedrijven etc. dan een brief sturen met de betaalmogelijkheid, de code: 4 x 4 cijfers alleen te vermelden zonder aangehechte ac, en dat zie je soms ook. Toch zullen er nog veel (oudere) mensen zijn die ac.giro's gewoon op de post doen?
Goedemorgen, de ACCEPTGIRO gaat langzaamaan verdwijnen? Veel ouderen moeten geholpen worden want o.a. kunnen zij dan niet meer betalen, het girale- of bankverkeer gaat tegenwoordig steeds meer via 'internet-bankieren' of anderszins. Betallt u ook nog met soms een acceptgiro?