Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1215 keer bekeken

uitkering gemeente

• woensdag 22 januari 2014 @ 06:17
    reactie op (#1) riny18

Goedemorgen, heeft u al eens gekeken en in FORUM GEVRAAGD BIJ CLUB ....  

http://lotgenoten-waowia-andere-uitkeringen.clubs.nl/  .... Bijna zeker dat iemand daar een antwoord voor u heeft! Er zitten enkele zeer deskundigen bij de beheerders. Ik heb het topic ook verplaatst naar het onderwerp waar het bij hoort, maar goed voor de reactie en vragen!!! 117.gif

Dank en hoop daar succes voor u!   121.gif

Gewijzigd op 2018-05-24 06:36:22
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 21 januari 2014 @ 10:49

goedemorgen wie weet of dit wel mag, ik heb een uitkering van uwv 100% afgekeurd nu heb ik een kleine uitkering van de gemeenten erbij en zit nu op bijstands niveau. telkens als ik van uwv er wat bij krijg haalt de gemeente het bedrag er weer af. nu weet ik dat ik van uwv wat extra`s er bij krijg dat gaat ook over de radio mag de gemeente het dan weer aftrekken? zo tegenstrijdig is dit en een enorme armoede. het is al zo weinig wie kan mij helpen