Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1323 keer bekeken

Welkom Johny als nieuw lid op deze club.

• woensdag 01 oktober 2014 @ 16:59
    reactie op (#8) herman_dad

Wou aan zo wat niet gelinkt worden .. en zou het zo weer doen .
    Maar das mooiste je kan je aan en afmelden .

• woensdag 01 oktober 2014 @ 07:19
    reactie op (#7) niet-meer-in-gebruik

Welkom terug en zie het eerst weer even aan met het leven?

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 30 september 2014 @ 11:34
    reactie op (#6) catootje

Ik heb me weer aan gemeld ...
    Keek op de achter grond nog wel eens mee en zag dat bepaalde uitspraken niet meer geplaats werden .   Beter afhaken als een hoop ruzie schoppen .

• vrijdag 07 maart 2014 @ 16:21
    reactie op (#5) niet-meer-in-gebruik

we zijn er om elkaar te steunen en niet om achter iemands rug uit te lachen, want de meesten hebben het al zwaar genoeg, en soms is een nieuw idee of reactie net nodig om er door te komen

sterkte met alees en vooral met jezelf en ik hoop dat je ooit dedraar weer op kan pakken zonder bijbedoelingen van anderen

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • vrijdag 07 maart 2014 @ 10:57
    reactie op (#4) herman_dad

Ik zal best wel vaak op clubs te vinden zijn .. en heb als het over de maatschappij gaat  ook best wel een meningen  . Ben echter over het algemeen wat minder sober als door snee Nederlander zegt men  . Dat was niet altijd zo door ziekte raakte ik best in een dip .. door geklets achter je rug om . Je zou kunnen zeggen dat ik mij letterlijk kapot heb gewerkt . En had nog al een enorme wrok tegen EX bazen ( na ja HAD ) .  Zelf zo erg dat men nadacht over opname omdat men dacht dat ik een van die bazen zou aan vliegen .  Nou was dat niet zo raar want de man is vaker aan gevlogen door meerdere  personen . En sinds dien bemoei ik mij soms wat minder met sommige zaken  .

• vrijdag 07 maart 2014 @ 07:45
    reactie op (#3) catootje

Goedemorgen, dank hiervoor 36.gifen zeker... hoop dat er meer reacties komen van leden maar ook van bezoekers van deze club o.a., soms zeer velen, zie de Statistieken... ! (U kunt gratis 'gewoon' lid worden op clubs.nl en dan ook in de fora reageren!...tip...117.gif)

Een mooi weekend vast voor allen en ZIE WEERBERICHTJE OP CLUBHOME... ziet er naar uit... 121.gif

Gewijzigd op 2018-06-02 12:48:38
    handtekeningafbeelding
  • donderdag 06 maart 2014 @ 17:00
    reactie op (#1) herman_dad

welkom Johny ik hoop dat we je toch zo nu in het forum zien want het is heel belangrijk voor deze club als er gereageerd wordt, omdat zoveel mensen problemen hebben en zo kan je elkaar helpen en steunen

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • dinsdag 04 maart 2014 @ 09:04
    reactie op (#1) herman_dad

Quote: herman_dad

dinsdag 04 maart 2014 @ 06:47

Welkom Johny als nieuw lid hier mede namens alle leden! Dank ook voor de reactie op forum en we hopen u hier meer te zien, veel te lezen inderdaad maar elke dag een beetje? Zie ook de andere nieuwsclubs overigens eens en de (forum)berichten daar, veel onderwerpen te veel voor één club? Dank en tot ziens op de club(s) hier en een goede werkdag nog.Herman 

Dank je herman_dad ..
    Ben soms veel te vinden op clubs  soms weinig tot heel maal niet .
    Was zelfs er al een poos tussen uit en heb een nieuw account ( deze dus ) aan gemaakt .
    Hoe wel helaas noodgedwongen alle dagen thuis .. heb ik soms veel andere bezigheden  .
    Net waar mijn belang op dat moment licht .  Muziek, Muziek spelen , elektrotechniek , computers en in de zomer komt daar nog een de hengelsport en fietsen op mijn e-bike bij . En naar het vis water ga ik ga ik het liefst op mijn oude brommer uit 1988 wat op zich ook een hobby geworden is . Mag alleen niet zo veel meer sleutelen dus moet ik de auto tegenwoordig overlaten aan de garage .

• dinsdag 04 maart 2014 @ 06:47

Welkom Johny als nieuw lid hier mede namens alle leden! Dank ook voor de reactie op forum en we hopen u hier meer te zien, veel te lezen inderdaad maar elke dag een beetje? 95.gif

Zie ook de andere nieuwsclubs overigens eens en de (forum)berichten daar, veel onderwerpen te veel voor één club? 94.gif

Dank en tot ziens op de club(s) hier en een goede werkdag nog.

Herman

Gewijzigd op 2018-06-02 12:48:49
    handtekeningafbeelding