Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1324 keer bekeken

Huizen van staalbankiers ..

• donderdag 06 maart 2014 @ 07:10
    reactie op (#5) niet-meer-in-gebruik

Goedemorgen, geen dank... ik bedoel de andere NIEUWSCLUBS... (forums) het is te veel voor 1 club... vandaar en b.v. Politie/Justitie en politiek ook nog veel onderwerpen daar over op de clubs:

http://politie-en-alles-wat-er-misgaat.clubs.nl/ - http://justittieledwalingen.clubs.nl/ 

En de EU of Europa, ook een aparte club (waard):

http://europese-unie.clubs.nl/

Even  voor allen ook weer... 98.gif

Gewijzigd op 2018-05-30 13:01:21
    handtekeningafbeelding
  • woensdag 05 maart 2014 @ 22:16
    reactie op (#4) herman_dad

Dank je herman_dad .. Al weet ik niet wat je nou bedoelt met alle nieuwsgroepen . Maar zal ongetwijfeld veel meer mensen bereiken

• woensdag 05 maart 2014 @ 06:44
    reactie op (#3) niet-meer-in-gebruik

Goedemorgen, bedankt voor de reacties hier op dit forumtopic. Ik zal het ook even per clubpost verzenden en later op alle nieuwsclubs plaatsen in forum. Mogelijk KOMEN ER NU MEER REACTIES VAN BENADEELDEN OF MENSEN MET DEZELFDE ERVARING en/of kunt u het via hier met elkaar delen? Het kan over het hele land gaan...?? Dank in ieder geval!

Gewijzigd op 2018-05-30 13:01:42
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 04 maart 2014 @ 20:05
    reactie op (#2) Vomie

Staalbankiers vastgoed beheer zit over al in Nederland . Voor ons zat kantoor ergens in of rond Amsterdam .  Van onze huisjes zijn er minimaal 150.000 gebouwd door heel Nederland .  Wij  zitten  hier in het hoge noorden .  Maar ben ze zelf al tegen gekomen tot ver naar Assen . En het bedrijf die laatste onderhoud deed  had het over huisjes ergens in Overijsel waar ze al reparties gedaan hadden  . De gas wacht had het over Noord-Holland waar ze nieuwe ketels hadden geplaatst .  

Elk huisje wat verhuurt word krijgt geen nieuwe huurder weer  . Als de huurder der uit gaat word die verkocht . En sinds dien dat ik eens heel duidelijk heb laten merken dat ik mij er niet uit laat pesten  en heb laten merken dat mijn dreigingen geen bluf zijn loopt het alle maal wat soepleder .  Zou niet zo moeten .. maar ja zo als ze al zijden in Amsterdam . Groningers  zijn moeilijke mensen .  

Uit hun mond is dat een helle eer …  Ik heb ze daar ook officieel voor het compliment bedankt . We werden ook nooit vrienden zei der eens een …. Nou dat vind ik ook nog al een belediging zulke vrienden te hebben  , Zouden een alleenstaande buurvrouw toch effen oplichten . Alle tegels lieten los in de bij keuken ALLE na ja op een stuk of 10 na .. Dat kwamen ze wel op knappen maar op haar kosten .  O wacht effen ik heb er geen verstand van , maar mijn buurmannen wel ik zal ze effen halen .. En raad een wat het tegelen gekost heeft ???  Buurmannen hoefden ook niet meer te komen .. was in 5 minuten rond .
    Dat is toch niet normaal zo ?? das pesten ..

• dinsdag 04 maart 2014 @ 17:41

Hallo meneer nou ik lees dit net en dat zijn dus echte oplichters inderdaad! Ik ben geen lid hoor van staal bankiers ik woon daar niet denk ik zal wel ergens in het oosten van het land zijn? Maar weet u ook of ze in het westen huizen huren of verkopen? Ik zal ook eens navragen maar heb er hier nog nooit van gehoord. ik denk dat u het breder moet zoeken misschien op internet of zo? Nou ik wens u nog een goede avond verder dan . 

• dinsdag 04 maart 2014 @ 16:16

Wij huren een huis van staalbankiers . 

Ons huis is een van de vele huurhuisjes die gebouwd en verhuurt zijn door schilders pensioenfonds  , waren niet erg groot wel heel erg leuk om in te wonen .
    Waren ook niet echt goed koop in de huur maar voor de extra’s kreeg je veel luxe .  Klein onderhoud BV  was voor de verhuurder . Verstoppingen,  dakgoten , schoonmaken, hang en sluit werk enz enz … voor de verhuurder !

Wonen hier met heel veel plezier en zo 12 jaar terug kwam mij een makelaar op het werk vertellen dat men onze huisjes in de verkoop wou zetten . 60.000 a 80.000 gulden gemiddeld per stuk  . Ik er achter aan … dat was onzin .  

Paar jaar later kwam er zo een stuk in de krant over het recht van kopen voor de huurder . En zelfde makelaar kwam weer langs in onze zaak . Inmiddels spul over gedaan aan zijn zoon maar altijd nog goed op de hoogte  .  Nu werden ze verkocht voor 60.000 euro per stuk . Dat heet bewoont kopen . Scheelt echt heel veel geld . OOK voor de huurder . Uiterst vriendelijke en betrouwbare  man ! Waar ik het altijd heel erg goed mee kon vinden . En zijn afkomst nooit verloochende !!  

Ik er weer achter aan … nee hoor Groote onzin . Kon hem wel kopen 120.000 euro ..
    De bank lach krom …  4 maand later . Huisjes zijn verkocht aan staalbankiers ! Die hem ook weer te koop aan bied aan de huurder . Ik toch effen boos gebeld met Schilders pensioenfonds . Wat flik je me nou ??? Ze zijn voor 60.000 euro verkocht aan een ander zo onder onze kont vandaan … En loog me ook nog eens voor  ? Dit mag heel maal niet bij verkoop heeft huurder eerste recht .

We konden kopen ja van  staalbankiers  ( wij noemen ze oplichters)  110.000 euro .
    Ik gooi ze met de term bewoont verkopen om de oren en op eens hoeven ze niet zo nodig meer het huisje te verkopen .Lachten me eerst nog luidkeels uit tot dat ik ze de groeten deed van een notaris kantoor die mij van info voor zien had . Die vond dat heel verkoop zaakje maar stinken . 

Gewijzigd op 2014-03-04 17:47:00