De volgorde
“Goedemorgen, in de weekenden en feestdagen (ook komende weekend, Pasen) kunnen pinbetalingen niet worden verwerkt en winkeliers lopen hierdoor al miljoenen mis. Dus ook voor u allen... GEWOON IN DE WEEKENDEN EN KOMENDE PASEN, CONTANT betalen? Gaat u dit (weer) doen? “
“goede nmorgens ook voor u evetjes hier hoor nog en ik ga wel contante gelden betale hoor dan dat doe ik altijd wel en wens u ook nog een pretige dage “
“Helle simpele oplossing voor !! Niet op eerste en twee paasdag open gaan !
Ik voel totaal geen medelijden ! ( dat was ik zelf )”
“Goede middag. Ik betaal ook nog wel veel contant hoor. Zal het in de weekenden wat meer gaan doen dan nog.”
Dus ja .. als je ze wil pesten moet je contant betalen … contant betalen met zon en feestdagen zal de winkeliers NIKS helpen . Zal alleen meer onkosten met zich mee brengen .
Ik snap dus niet dat het hier over niet kunne pinnen gaat ..omdat men geen geld heeft ?
Ik ben daar de draad dus wel kwijt ….
En dan heeft men ook nog eens een simpele oplossing !! Geen geld op de bank om te pinnen dan betaal je dus contant ? … Heeft men enig idee wat men zegt ? Maar ik gaf daar geen reactie op want dat heeft totaal niks nodig met de winkeliers . Maar het is wel weer duidelijk dat men totaal niet weet wat armoede echt is ..
De kosten die betaald moesten worden ging dus over de 24 uur economie die de winkeliers graag willen . De bank moet ook op zon en feest dagen door werken . Die mensen daar werken niet gratis .. en die kosten mogen wij dan als klant van de bank betalen .
Nog niet gemeld door mij is dan . Die winkeliers moeten niet zo zeuren !
Als het hun zo veel geld kost … waarom dan open met zon en feestdagen ?
Veder ben ik nog steeds van mening dat winkelen met zon en feestdagen door de door snee werknemer betekend dat je hulp bied bij het stelen van je eigen klasse !
Bij de Groote supers krijgt men niet meer extra betaald op zon en feestdagen !
Daar waar onze voor ouders zo voor gevochten hebben