Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1356 keer bekeken

Nederlanders willen behoudt van de euro

• woensdag 01 juni 2022 @ 15:06
    reactie op (#8) Vomie

Helemaal mee eens.

Daarnaast vind ik ook dat contact geld moet blijven.

• dinsdag 27 mei 2014 @ 12:53
    reactie op (#7) niet-meer-in-gebruik

Hallo leden nou ik zag dit ook al op de Europese unies club en daar ook al gezegd dat ik de euro ook niet meer kwijt wil dan als het te veel kost allemaal hoor en zo is het ook goed dat bent u toch ook met me eens? Nou ik wens u ook hier op deze clubs nog een goede dag verder. .  

• dinsdag 27 mei 2014 @ 10:31
    reactie op (#6) mona2

Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat de euro zeer nodig was in Nederland .
    Onze gulden was nog geen halve dollar waard om van Engelse ponden maar te zwijgen .
    Het stevende af op een Wisselkoers van F1.50 voor een Duitse Demark . 
    Een liter Benzine zou nu zo 6 a7 GULDENS gekost hebben .
    Door de Euro kon Nederland veel beter mee doen in de wereldeconomie .  
    Nederlanders hebben veel te veel verbeelding over Nederland . Eigenlijk gewoon bij het arrogante af . Het Nederlandse volk wou graag een vrije handels onderneming  en wouden dat veel Staats bedrijven gingen privatiseren ! Waarschuwingen van Links over de gevaren werden weg gehoond  maar kwamen alle maal uit . 

Der zijn bar  bar weinig bedrijven nog in handen van Nederland een moordenede  concurrentie strijd  deden veel Hollandse bedrijven  de duren sluiten .  En we zijn totaal afhankelijk van  Buitenlandse investeerders . Dat heeft men zo gewild in Nederland ! Zo niet had men niet zo Rechts gestemd in die jaren !  En nu heeft men nog het idiote idee dat de Hollandse Gulden gelieft was …  Ik was via mijn werk in Mexico Hongarije en Turkije . Sommige Nederlandse hadden ook last van het Nederlandse grootheid waanzin en namen Guldens mee .  NERGENS wouden ze die hebben . Duitse Demark maar lieft de pond was het gelieft in Europa daar buiten de Dollar of Pond . DUS eerst Dollars ,Ponden of Demark halen bij de banken daar . En daar gaf men toch een wisselkoers voor dat wil je niet weten . Over de 2  Gulden voor een Demark BV  …. Terwijl ik in Holland ze in kocht voor 1.18 . Werd een toch nog duur rijsje voor die mensen die toch geheel betaald werd door de importeurs .

Wake up cal !!!  Net alles was beter vroeger .. En dat alles duurder werd door de euro is een broodje aap verhaal . ALLES werd al duurder …. En dat gaat al 200 jaar  zo voort . 
    Ook in niet Euro landen stegen de prijzen van BV voedsel . Alleen stegen in de landen de prijzen nog veel en veel meer . In Amerika BV stegen de prijzen soms met meer als 300%  .
    En veel Nederlanders beseffen dat nu . Engeland heeft van de euro landen de grootse economische klap gehad .  Zo erg zelf dat steden verzuipen omdat er geen geld is voor onderhoud van de dijken . Zelf  Rolls Royce  is niet meer in handen van Engeland . Prijzen stegen veel en veel hoger als in ons Nederland . En daar zijn geen euro’s …  Ze willen daar wel graag de euro kwijt . Omdat hun Pond het sterkste munteenheid WAS. En dat gegeven koste ons heel  en heeeeeel veel  geld .  

• dinsdag 27 mei 2014 @ 08:16
    reactie op (#5) Gotspe

ja is niet anders, kost te veel om alles weer om te etten en gaat ook jaren duren pff nee laat maar we zijn er mee opgezadelt dus is niet anders

groetjes ♥Mona2♥
     https://hsjoke.clubs.nl/ mona,s clubhuis
  • maandag 26 mei 2014 @ 13:34
    reactie op (#4) herman_dad

Goede middag. Geen dank, zag het artikel en dacht even voor hier en ook had ik het al op de Europese club gezet. De euro is idd niet meer zo gemakkelijk te vervangen door bv de gulden dat kost zeker weer jaren als de hele economier er op moet overschakelen dat zou iedereen toch moeten begrijpen?

• maandag 26 mei 2014 @ 07:21
    reactie op (#3) niet-meer-in-gebruik

Goedemorgen, dank voor het plaatsen en ook ik zie niets in 'terugkeer' van de gulden, zoals ook elders, de EUROPESE UNIE CLUB B.V. (!!!, zie daar ook eens!) al gezegd: stel dat  'men' dat wil, (enquette of referendum) het grote publiek vergeet dan maar even dat je nooit van vandaag op morgen dan de gulden weer terug zou hebben, daar gaat jaren en jaren van voorbereiding en ombouwen systemen etc.etc. overheen, van de gulden tot de euro heeft geduurd vanaf ong. 1989 tot 2002 feitelijk.... en tegen die tijd is een land dat zelfstandig weer de 'eigen munt' wil; dus echt failliet...

handtekeningafbeelding
  • zondag 25 mei 2014 @ 22:47
    reactie op (#2) jeroen007

Ik wil de euro ook houden .  

• zondag 25 mei 2014 @ 18:49
    reactie op (#1) Gotspe

goede n avonde ik wil ook wel de euro houde hoor ik wens u nog een pretige avonden nog hoor 1.gif  

• zondag 25 mei 2014 @ 13:46

Goede middag. De Nederlander wil de euro houden blijkt uit onderzoek. Ongeveer 1 op de 4 mensen niet dus driekwart wel dan. Ik denk ook dat dat beter is en dat de PVV, of Wilders dan de plank misslaat? Ook een bericht voor de Maatschappelijke Belangenclub, zal het daar dan ook even melden en kopieren?

Leest u maar:   http://www.telegraaf.nl/binnenland/22664213/__Nederlander_wil_euro_houden__.html