Goedemorgen, ik wil even aanhaken bij de berichten, laten we vooral ELKAAR niet veroordelen en soms lijkt het daar wel eens een beetje op? Of zie ik het verkeerd, ik denk dat enkele leden sommige dingen, al is alles net even anders, toch zelf ook zaken hebben meegemaakt die we voor waar moeten aannemen?
Verder lijkt er een geheel groot wantrouwen tegen welke vorm van media berichtgeving te zijn en dat is soms ook wel zo
(zie wat ik zelf heb geplaatst b.v. bij consumentennieuwsblokje over 'ware verhaal McDonalds daaruit blijkt ook wel dat berichten in de media verkeerd worden geintepreteerd soms, onvermijdelijk?) Maar om alles als sensatie etc, af te doen en een beetje aan te nemen
lijkt het of alle leden die reacties geven hier zo maar op ingaan zonder dat men zelf ook nadenkt (?)
is denk ook weer een beetje doorschieten naar de andere kant?
Zeker de politiek kiezen we zelf en daar is ook een hoop mis zie elders en vooral ook de club Justitiele Dwalingen-politieke blunders En reacties/berichten daar in FORUM, en ja die worden gemaakt bij veel zaken... of zeur ik nu ook een beetje? Hoop van niet...?? 
Ik plaats zo veel mogelijk nieuwsberichten in de forums van de nieuwsclubs... en ja blij nogmaals mét reacties!!
Ik ben blij dat er toch nog wat leden (hoop weer meer!!!) reageren en zelf ook berichten plaatsen !!! overigens en laten we het ook zo houden? En ieder wel zijn/haar mening gunnen EN GELUKKIG KUNNEN ALLEN hun mening hier kwijt, ook in dit forum en kritiek is prima juist maar laten we elkaar dan wel geloven áls we toch een mening hebben ook, welke dan ook? Dat moest ik even kwijt hier....
Overigens wordt het enkele dagen mooi zonnig zomerweer... hoop dat dat ook geod is voor velen om ere even op uit te trekken, het weekend lijkt wat slechter te worden weer...? Zie clubhome weerberichtje...af entoe elke dag?
Een mooie dag vast voor een ieder....