Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1347 keer bekeken

bejaarde man overleden

• woensdag 02 juli 2014 @ 10:16
    reactie op (#14) herman_dad

Waar anders ??  de vele andere nieuws site . Een goed beveiligde computer heeft grootte problemen trouwens met het  AD  .. Dan moet je de trasseer beveiliging uit zetten voor die pagina . Wat betekend dat er een hoop  reclame op staat wat probeert jou te volgen .

En inderdaad .. bezoekers zijn zelf volwassen genoeg en kunnen zelf heel goed inschatten wat zij wel of niet geloven of denken of... toch? Echter jij hebt er problemen mee als ik dat ik de opgeklopte nieuws in twijfel trek  ! Want daar om begon je deze discussie .

• woensdag 02 juli 2014 @ 07:11
    reactie op (#13) niet-meer-in-gebruik

Goedemorgen, ik lees hier even de berichten verder en denk één opmerking heel verstandig, (Gotspe) , 'waar moeten de nieuwsberichten ANDERS vandaan gehaald worden?' Het zijn NIEUWSCLUBS en we kunnen moeilijk zelf de verhalen verzinnen...123.gif en ik heb het hier ook al vaker gemeld dacht ik, de reden dat ik de art. uit vooral het AD (soms de Telegraaf, heel soms een andere bron) vermeldt is vrij eenvoudig, voor mij GEMAKKELIJK om bij EEN (internet)krant te blijven, ik heb eenvoudig de tijd niet om uren lang te surfen en te zoeken naar andere media bronnen en de JUISTE(???) als die al bestaan dan... artikelen??

Ook het (online) AD geeft voor de lezers gemakkelijk toegang om tot de overige artikelen over het onderwerp te lezen, aan te klikken meestal... verder is er voor mij geen enkele opzet - zij lijkt het bijna, de 'beschuldiging'(?) dat ik het AD aanhaal.. en op aanraden van clubs zelf destijs 'verwijs naar de kranten zelf, dan zijn deze ook verantwoordelijk voor de inhoud/strekking art. en NIET clubs.nl b.v....

EN ALLE LEDEN en lezers, bezoekers zijn zelf volwassen genoeg en kunnen zelf heel goed inschatten wat zij wel of niet geloven of denken of... toch? En dus blij dat er leden zijn die erop reageren en er leden zijn die zelf ook zaken plaatsen en (bijbehorende links naar) artikelen... 117.gif

En ja de politiek is toch meestal de eerste instelling die de maatschappij probeert te 'besturen' en ja dat is niet altijd in het 'maatschappelijk brede belang'...  103.gif

Ik weet niet wat er in het verleden mis is gegaan met de media en uw inschatting en het lijkt er bijna op dat u ALLE media en nieuwsfeiten haat...?? Tja dát lost het probleem zeker niet op...20.gif

We gaan maar gewoon door... een paar dagen zomers weer wordt er verwacht en dus denken we maar zomers ook...??

Gewijzigd op 2018-06-04 07:54:11
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 01 juli 2014 @ 20:50
    reactie op (#12) Vomie

Telegraaf en AD  .. staan vaak zulke onzin verhalen in staan vaak ter discussie .
    En hun toon word dan zo over genomen net als met een kapot thermostaat .Zonder enige vorm van kennis word er gewezen naar.,. de overheid … De zorg .. Las stuk over de vermoedelijk verzorger  . DAS sensatie nieuws  … Elk die ook maar WAT weet van het vak rond om  BV grijzers weet ,,,  Dat die nooit en te nimmer zo warm mogen worden dat je der letterlijk leven van kan verbranden . Kom veel schuldigen voor bij ,, maar niemand die zich af vraagt HOE KAN DAT ?

En dan over de helikopters ,,Politieke blunder ! her spijt me das nou opkloppen .
    Dingen worden geleverd en blijken tegen te vallen .geheel onverwachts . En men zet de afname stop . En zo gaat dat veel vaker … altijd negatief de overheid dit  overheid dat .
    Zo onnodig … maar en dan zeg ik het nog es .. als jou betrouwbare bron niet anders als telegraaf en AD ,En schrik toch als je vermeed dat die  vaak ter discussie staan .. het vaakst een recht zaak aan de broek hebben door de onzin en opkloppen van nieuws die ze verkondigen   . Tja dan is er toch wat aan in informatie mis gelopen .

Ik wantrouw de media ja …  zo als het over grootte meerderheid van het westerse volk en daar buiten ! Sensatie nieuws is het vaak . Zo ook over de dood van deze man , Halen de dingen bij die totaal NISK nodig hebben met een bad geiser  die temperaturen leveren die niet eens mogen in Nederland . Had  er vandaag nog over et een EX installateur , En zie .. hier volgt men de menig van het AD

• dinsdag 01 juli 2014 @ 15:55
    reactie op (#11) Gotspe

Haal leden en meneer Gospe wat bedoelt  u met positief zijn dat ben ik nog wel hoor! Wat doe ik dan hier verkeerd met me mening te gevn en die andere clubs ook nog! En de politiek die vertrouw ik gewoon niet meer dat heb ik geleerd en weinig positieve  aan hoor maar u bent nog jong denk ik en dat komt dan nog wel hoor! Noi ik wens u nog een goede dag verder ook weer hier .

• dinsdag 01 juli 2014 @ 12:48
    reactie op (#10) niet-meer-in-gebruik

Goede middag. Ik lees dit net en heb toevallig in het forum van Europese Unie een positieve reactie gegeven op een bericht van de 'VS van Europa' dus ik denk dat er zeker wel positieve ontwikkelingen zijn ook? Dus positief zijn dan maar toch en blijven.

Alleen begrijp ik niet helemaal de opmerking over dat berichten zomaar klakkeloos overgenomen worden uit de media, tv, en veel kranten? Ik heb gisteren hier ook nog een bericht gezet maar nog niet opgevallen denk ik over de belastingdienst? Dat is toch wel goed en wat moeten we dan, zelf berichten verzinnen denk ik ook niet goed, nieuws kómt toch altijd uit de media die daar voor zijn en hoe mensen daar mee omgaam zelf, moet iedereen toch zelf inschatten? Dat ben ik ook met Herman en zie ook Catootje eens?  Er zijn toch ook veel bezoekers zag ik deze week al op deze club en velen lezen de commentaren hier dus dat alleen al is toch positief te noemen?4.gif    

• dinsdag 01 juli 2014 @ 10:19
    reactie op (#9) catootje

Je zou het ook eens anders kunnen brengen ..
    Het is niet anders dan afbranden van ... De media is alleen maar uit op sensatie welkom in 2014 !!   En ik wil daar niet aan mee  doen !!   En als dat ook nooit en te nimmer doen .  Ik zeg ook mijn mening en vind tijd dat elk een wat positiever word niet overal  op duiken en afbranden want dat is de tendens van de gehele maatschappij . De toon word altijd in een negatieve zweer neer gezet . Net als onder staan bericht …   en men wijst heel snel een schuldige aan . Het is altijd de regering zijn schuld . Ik kan niet een keer voor stellen dat het niet zo was .  En artikkelen van de twee kranten die al jaren bekritiseerd worden altijd klakkeloos over genomen .  En hun toon word zo over genomen ! Plaatsing  van berichten zijn nooit onbevooroordeeld .  

Gewijzigd op 2014-07-01 10:20:01
  • dinsdag 01 juli 2014 @ 07:33

goede morgen, ja dat vind ik ook, we hebben ieder onze eigen ervaring met de dingen in het leven, en het telt misschien voor de 1 zwaarder, dan voor de ander, maar als je in een situatie zit, dan is dat voor degen juist het zwaarst op dat moment

verder ben ik blij dat we hier gewoon onze mening kunnen zeggen, zonder dat we er iemand op aan kijken, want het is nog altijd zo, gedeelde smart ( of onrecht ) is halve smart, en dat we elkaar een beetje kunnen steunen, al is het alleen maar door te luisteren ( lezen )

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • dinsdag 01 juli 2014 @ 07:13
    reactie op (#7) niet-meer-in-gebruik

Goedemorgen, ik wil even aanhaken bij de berichten, laten we vooral ELKAAR niet veroordelen en soms lijkt het daar wel eens een beetje op? Of zie ik het verkeerd, ik denk dat enkele leden sommige dingen, al is alles net even anders, toch zelf ook zaken hebben meegemaakt die we voor waar moeten aannemen?

Verder lijkt er een geheel groot wantrouwen tegen welke vorm van media berichtgeving te zijn en dat is soms ook wel zo102.gif (zie wat ik zelf heb geplaatst b.v. bij consumentennieuwsblokje over 'ware verhaal McDonalds daaruit blijkt ook wel dat berichten in de media verkeerd worden geintepreteerd soms, onvermijdelijk?) Maar om alles als sensatie etc, af te doen en een beetje aan te nemen 20.giflijkt het of alle leden die reacties geven hier zo maar op ingaan zonder dat men zelf ook nadenkt (?)103.gif is denk ook weer een beetje doorschieten naar de andere kant?

Zeker de politiek kiezen we zelf en daar is ook een hoop mis zie elders en vooral ook de club Justitiele Dwalingen-politieke blunders En reacties/berichten daar in FORUM, en ja die worden gemaakt bij veel zaken...  of zeur ik nu ook een beetje? Hoop van niet...?? 102.gif94.gif Ik plaats zo veel mogelijk nieuwsberichten in de forums van de nieuwsclubs... en ja blij nogmaals mét reacties!!

Ik ben blij dat er toch nog wat leden (hoop weer meer!!!) reageren en zelf ook berichten plaatsen !!! overigens en laten we het ook zo houden? En ieder wel zijn/haar mening gunnen EN GELUKKIG KUNNEN ALLEN hun mening hier kwijt, ook in dit forum en kritiek is prima juist maar laten we elkaar dan wel geloven áls we toch een mening hebben ook, welke dan ook? Dat moest ik even kwijt hier....   66.gif   

Overigens wordt het enkele dagen mooi zonnig zomerweer... hoop dat dat ook geod is voor velen om ere even op uit te trekken, het weekend lijkt wat slechter te worden weer...? Zie clubhome weerberichtje...af entoe elke dag?

Een mooie dag vast voor een ieder....117.gif

Gewijzigd op 2018-06-04 07:54:27
    handtekeningafbeelding
  • maandag 30 juni 2014 @ 17:41
    reactie op (#6) catootje

Nee we hoor we veroordelen niemand ..  we vermoeden en denken alleen maar .. Wellicht heeft de man ook wel geroepen .. wat wil je met zo wat zeggen ?  Men liet  hem gewoon verbanden . Zo een zinnetje is een oordeel .

En kapotte thermostaat ! Heeft niks te maken met bezuiniging heeft niks te maken wel of geen goede zorg . Men was er niet bij … men leest alleen de krant en HUP men heeft een oordeel . En die krant zuigt veel zo uit zijn duim als het maar verkoopt .. die meld dus wat over een jonge stagiaire .Alleen voor zo wat zou dezelfde krant of journalist die echt van toeten of blazen weet .. veroordeelt moeten worden .   Je moet niet alle willen zeggen deken mag wel  . Ik heb hier over ook mijn gedachten .. maar IK was er niet bij . Weet allen dat ook al is die thermostaat kapot er nog een veiligheid moet zijn . Ik heb daar over mijn gedachten .. interen heb ik ze ook wel gelucht hier . En dat is het..

Ook de gezeur over de zorg !! men stemde der voor toch men wist toch wat VVD wou ?
    Men viel PVDA en soort gelijk aan .. we moesten niet aan hypotheek af trek komen .
    NOU dan krijg je dit ..  dit is wat men wou en wat men dan krijgt !  

• maandag 30 juni 2014 @ 17:23
    reactie op (#5) niet-meer-in-gebruik

we veroordelen niet zo'n jong iemand, maar de hele gezondheidszorg, en ook de leiding van dat tehuis, die haar alleen lieten

en praat me niet van kapotte thermostaten, ( dat kan ) maar ik ben zelf wonder boven wonder gered, doordat ik na een operatie ook in een te heet bad kwam, maar doordat ik kon roepen ( de bel was te ver weg ) kan ik dit schrijven, 

wie weet, heeft die man ook wel geroepen, want het is echt geen pretje als je je brandt

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding