Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

969 keer bekeken

wanneer

• donderdag 11 december 2014 @ 11:52
    reactie op (#5) riny18

Ja ik moet er bij zeggen dat ik de hulp had van de Vakbond en daar veel info kreeg .
    Ik kwam uit eindelijk te terecht bij de sociale dienst . Die elke maand geld bij lapte . Hier in onze gemeente is een lokaal waar uitkering gerechten bij elkaar komen  en daar de nodig info krijgen . In jou geval zou ik gewoon naar gemeente huis lopen zeggen , ik kan de huur strakst niet meer betalen . Dat advies heeft paar jaar terug iemand geholpen .

kan ook een keer zijde hebben .. als je inderdaad een te duur huis huurt moet je gaan verhuizen . Maar dan moet je wel  weel een erg duur huis hebben. Maar ook daar kan je dan wellicht een vergoeding uit slepen . Ik heb ook geen idee welke onkosten je maakt  door BV ziekte van je zelf kinderen ouders enz enz .. of opleidingen die je tracht te doen . Ik heb te lang verzuimd om belasting papieren  in te vullen maar schrok wat  terug kreeg .

Maar gebruik google eens wat er in jou regio is voor lage inkomens .
    Ik zoek graag effen met je mee als je der niet uit komt . Maar geen idee waar je woont en ook niet zo verstandig dat hier neer te zette . Of  het je de gewenste hulp bied weet ik niet maar goed wat heb je te verliezen ? zo stapte ik naar gemeente huis .. ik was tenslotte mijn baas aan gevlogen was mijn schuld dat ik daar in kwam maar werd wel geholpen . Jaar later kreeg mijn baas beste duw …. Werd in mijn gelijk gesteld maar dat wist ze op het  gemeente huis toen niet . Elk zegt natuurlijk  dat hij geen schuld heeft .  werd wel magere tijd maar had geluk zo werk weer  . Dat is tegenwoordig moelijker ( ben 50 en ziek )

• donderdag 11 december 2014 @ 10:09
    reactie op (#4) niet-meer-in-gebruik

goedemorgen  ik lees je berichtje, waar kan ik heen voor goede hulp 

ga van kastje en muur

graag jou hulp

mvg riny

• woensdag 10 december 2014 @ 19:04
    reactie op (#1) riny18

Ik had ooit een straf uit kering  omdat ik mijn baas was aan gevlogen  ( won dat later ook nog eens ) . Kon de huur ook niet meer betalen ben naar de gemeente  gegaan en werd geholpen . Maar de huur  stijgt voor elke Nederlander helaas .  Ik kan de vakbond dan inschakelen om uit te laten zoeken wat ik max aan huur mag betalen  maar dat kan ook anders . Zijn instanties die je kunnen vertellen wat wel en niet mag

• woensdag 10 december 2014 @ 12:46
    Als je de huur niet meer kunt betalen huur je volgens de beleidsmakers boven je stand. Dus moet je opzoek naar een goedkopere huurwoning.
    Maar ja de beleidsmakers hebben allemaal ern hoog inkomen en waarschijnelijk een koophuis met allerlei aftrek posten voor de belasting. En als ze stoppen met hun werk krijgen ze een grote zak geld mee. (Wacht geld).
    Want er is volgens mij geen enkele minister die op bijstandsniveau hoeft te leven. Dus dan kun je makkelijk roepen dat alles daarvoor goed geregeld is. Het word tijd dat het gewone volk eens in opstand komt. Maar ja ik ben al zover lam gestreden dat voor mij er nog maar 1 uitweg is.
  • zaterdag 08 november 2014 @ 13:15
    reactie op (#1) riny18

Goede middag. Ik geloof niet dat ze daar uitzondeingen in maken maar dat moet je denk ik met je woningbouw overleggen en ligt geheel aan hen maar daar zullen ze niet op in kunnen gaan, anders komt 'iedereen ', bovendien is de huurverhoging jaarlijks 'wettelijk vastgesteld'? Heeft u al schuldhulpverlening of iets anders daarin die wel kunnen bemiddelen misschien? Sterkte in ieder geval!

• zaterdag 08 november 2014 @ 09:51

ik ben allen staande en heb bijstand inkomen wanneer kan ik zeggen stop met de huurs verhoging omdat ik die niet meer kan betalen