Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

1884 keer bekeken

pesten op werk leeftijd discriminatie

• zaterdag 14 februari 2015 @ 11:15
    reactie op (#10) herman_dad

dank je joke hahaha vrees dat ik dat niet zal doen maar houd in gedachte ( lol)

herman ja hij blijft daar werken maar met een officiele waarschuwing ,  dus hij moet oppassen want een stap verkeerd en ik pak  de telefoon,

ik wacht nu rustig af  als men van hk eerlijk is dan weet hij niet wie de klacht heeft ingediend,

verlopig ben ik blij dat nu afgehandeld is ze weten dat ik gelijk alle registers open trek,

herman dat boek van Zinloos Juridisch  geweld  heb ik gelezen misschien neem ik het mee en ga in de kantine

in lunch pauze zitten lezen ;)

Gewijzigd op 2016-02-18 07:15:08

groetjes ♥Mona2♥
     https://hsjoke.clubs.nl/ mona,s clubhuis
  • zaterdag 14 februari 2015 @ 07:00
    reactie op (#8) mona2

Voorlopig gefeliciteerd! 36.gifMaar ja hij blijft wel de 'baas' en wat nu verder met de 'werkverhoudingen' ? Ik denk hierbij dan weer aan het boek Zinloos Juridisch geweld, als hij dat maar niet zelf al gelezen heeft...??20.gif

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 13 februari 2015 @ 23:58
    reactie op (#8) mona2
    Hallo mona goeden avond lieverd .wat een klootzak die baas.en gelijk heb je er gewoon werk van maken schat..gefeliciteerd. geslaagd.Als dit niet helpt gewoon een dildo kopen. En schrijf daarop stop deze maar in je eigen reed hiehie sorry normaal ben ik niet zo. maar. Mocht hij het weer doen.doe het dan.waar heel veel mensen bij staan sterkte weer in deze lieverd
    Gewijzigd op 2015-02-14 00:07:22
  • vrijdag 13 februari 2015 @ 20:55
    reactie op (#7) mona2

nu best wel snel het laatste woord is besproken,

een officiele waarschuwing gehad, en ik hoef niet met hem te spreken 

had daar ook totaal geen behoefte aan,

voor mij is het nu afgesloten, en heeft hij hopenlijk zijn lesje geleerd,

afd personeels zaken heeft mij thuis gebeld ik noem bewust geen namen,

maar hetwas voor mij een goed gesprek, en daar gaat het om dit soort zaken worden binnen het bedrijf niet getollereerd

zo punt ,

groetjes ♥Mona2♥
  • woensdag 11 februari 2015 @ 18:47
    reactie op (#6) Vomie

is idd een viespeuk maar gezien vandaag weet hij ervan dat er een klacht is binnen gekomen bij hoofdkantoor,

morgen moet ik hem aanspreken en is dan wel iemand bij ,

ben benieuwd laatste woord is hier nog niet overgesproken,

groetjes ♥Mona2♥
  • woensdag 11 februari 2015 @ 08:50
    reactie op (#5) jokebudgetkokenbonapetitadrichemheuckeroth

Hallo leden en mevrouw Mona nou wij ouderen worden gezoon weg gepest dus were hoor we zijn niet meer nodig en te duur voor wer werkengevers! Wat een viespeuk zo inderdaad weer vint ik ook hoor nou ik wens u nog een goede dag dan verder nog.

• woensdag 11 februari 2015 @ 03:00
    reactie op (#1) mona2
    Wat een viezerik zeg.maar jij laat je er niet onder krijgen hoor je meis.lsst hij zijn snikkel. Maar in zijn eigen hol steken.steken.wat een glad janus.en een stiekemerd. Zou als ik jou was in de ziektewet blijven lopen en een ziekenuitkering vragen en michien vanwege hè hard afgekeurd worden.in iedergeval heel veel sterkte
  • dinsdag 10 februari 2015 @ 17:20
    reactie op (#3) herman_dad

Beste  

ik heb (vertrouwens persoon ) gesproken , die op hoofdkantoor bespreekt en mij morgen terug belt,

ik moest met OR contact opnemen en mijn verhaal vertellen,

dit had ik al bij jou gedaan,

Ik heb net de politie gebeld  maar het valt onder civiele recht dus binnen het bedrijf oplossen,

al deze stappen zijn ondernomen , het blijkt dat dit niet de eerste keer is dat hij dit doet ,

want hij weet precies waar alle camera, s hangen en dus buitenbeeld heel dichtbij je komt staan en ff snel iets toe zegt.

nu vertrouwenspersoon) belde net weer en ik moet hem donderdag vragen waarom hij dat deed,

heb haar telefoonnummer en kan haar daar altijd op bellen,

wel wordt het morgen besproken met directeur filialen,
    Gewijzigd op 2015-02-10 17:21:04

groetjes ♥Mona2♥
  • dinsdag 10 februari 2015 @ 16:57
    reactie op (#2) mona2

Goedemiddag Mona hoop dat e.e.a. in een goed vaarwater terecht lomt, en dat de vakbond op zijn stuk blijft staan?! Het is of ik het boek Zinloos Juridisch Geweld lees. b.v. Hou ons op de hoogte?

handtekeningafbeelding
  • maandag 09 februari 2015 @ 11:00
    reactie op (#1) mona2

klacht bij vakbond neer gelegd en advies gekregen wat te doen,

groetjes ♥Mona2♥