Goedemorgen, DEZE CLUB STAAT WEER UITGELICHT VANDAAG! Terwijl er al veel bezoekers zijn de laatste tijd, dagelijks terugkerende denk ik ook wel, veel info hier en mogelijk, hopelijk een kern van waarheid in het forumTOPIC, ARTIKELEN over het UNIVERSUM, 'Buitenaardse', er zijn te veel meldingen over om dit te negeren... Geef daarom de link - Maatschappelijke Belangen Info! - van deze social mediasite svp door aan... wie u maar kent, vrienden, familie, collega's, anderen etc.... DANK!!!
Uitgelicht (dd 5-10-2018)
Maar ook geef eens uw mening hier in het forum, anders dan bij Twitter bv, nauwelijks SCHRIJFruimte voor UW MENING.... U kunt gratis 'gewoon' lid worden van clubs!!
De reden van de vele foto's de laatste dagen, is, heb gemerkt, zie maar verder op het forum, veel foto's vallen, zijn weggevallen uit de artikelen. Van RTL-NIEUWS steeds, zag al daar dat bij plaatsen de VIDEO'S in deze artikelen niet mee gekopieerd werden. Ik plaats dan ook nauwelijks nog nieuwe RTL artikelen, maar andere media meestal NOS-Nieuws, Nu.nl, AT5 A'dam of andere lokale zenders. Kom ik nu art. van RTL tegen bij plaatsen nieuw bericht, probeer ik nog te herstellen, opnieuw opvragen en foto's in art. RTL nieuws opnieuw opslaan en plaatsen, vandaar.
DANK U VOOR UW BEZOEK EN EVENTUEEL UW MENING, COMMENTAAR ETC...!
Herman, 'eigenaar' en beheerder