Goedemorgen, JA DAT IS VOOR MIJ OOK VELE MALEN een vraag... meestal dezelfde (weinige) leden hier die reageren...MAAR BIJ DEZE GROTE DANK OOK AAN DE LEDEN hier die wel reageren en soms ook zelf nieuwe onderwerpen... en dergelijke!!!
Misschien lezen meer leden. die bijna nooit reageren dit en denken... 'goed voorbeeld doet goed...'...?
EN ZIE OOK VOOR DEGENEN DIE NOG NIET GESTEMD HEBBEN.. de NIEUWE POLL hier oer incassobureaus/deurwaarders...??! Ook voor velen en veel meer mensen in de hele maatschappij van groot belang, dit onderwerp...zie en lees forumtopic daarover eens..oke...veel te lezen daar nu na 5 jaar aandacxht hier al voor maar... elke dag een beetje??
Goedemorgen, dank voor berichtje, ik denk dat je eens met de Arbeidsinspectie moet bellen b.v.? Anders zou ik het ook niet weten, of bel met de gemeentelijke ombudsman, (grote gemeenten althans) of misschien daar verder ook info bij de gemeente?
de vraag is; mag je schilder wek via de onderhoud van de woningbouw weigeren omdat de schilders verf gebruiken dat een indringende lucht achter laat wat dus lang blijft hangen en dat het luchtwegen klachten geeft. de lucht blijft meer dan een week in huis hangen zelfs de huishoudelijke hulp werd er duizelig van en rook het na een week ook nog. na achterstallig onderhoud krijg ik ook nog een nieuw kozijn geplaatst en die moet ook geschilderd worden heb de woningbouw meerdere keren gemailt maar ik word in de hoek gedreven.het schilderswerk komt precies bij mijn slaapkamer dus dat word geen pretje en heb geen zin in om weer bij de longarts terecht te komen. wie heeft er hulp of tips