Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

2169 keer bekeken

Even niet op clubs....

• zondag 19 september 2021 @ 11:47
    reactie op (#18) herman_dad

De club ziet er goed uit.

Veel nieuws. Knap gedaan.

• dinsdag 01 december 2020 @ 07:02
    reactie op (#17) herman_dad

Goedemorgen in loop v d dag, einde middag wordt deze IPhone even opgehaald ter verbetering en een dag of 2 niet hier op de (nieuws)clubs en hoop nog voor de Kerst weer normaal account tv-internet-bellen te hebben?! Maar BLIJFT u allen hier kijken,(bij)lezen DANK

Zie clubhome voor alle nieuwsclubs even aanklkken slechts! U kunt zelf ook GRATIS lid aanmelden en reageren op forum of STEMMEN op de POLLS!

Zit zelf ook weer vandaag of morgen te wachten op uitslag coronatest

Blijf gezond!

handtekeningafbeelding
  • donderdag 17 september 2020 @ 01:49
    reactie op (#16) herman_dad

Goedemorgen, ALGEMENE MEDEDELING vanaf vandaag even geen NIEUWE BERICHTEN, UPDATE'S tot komende week donderdag 24, vrijdag 25 september dan ben ik er weer, door omstandigheden helaas even. MAAR BENT U ER DAN OOK WEER... en buitendien:

VEEL BEZOEKERS, (DAGELIJKSE?) LEZERS HIER EN GROEIEND AANTAL, helaas maar weinig leden. Maar blijft u vooral lezen en volgen en komende week ook, VOOR U: VELE OUDERE BERICHTEN om (na) te lezen en ook bekend mee dat de link - http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/   - wordt doorgegeven ook ivm UNIVERSUM berichten over 'meer leven dan we denken' (?!); etc en de rode YouTube link daar naar opnamen over startende en landende UFO's en ontvoeringen... oordeelt u zelf.. 

En uiteraard ook de dagelijkse CORONA-update overzicht nieuws NOS, RTL, Nu.nl en Suriname OP MAATSCHAPPELIJKE BELANGEN.... voor NL, Belgie, Antillen en Suriname, het NL-taalgebied en overigens wereldwijd waar NL sprekenden zijn. Gezien aantal bezoekers in de nachtelijke uren, (NL-tijd!) soms al vele honderden, zie Statistieken, neem ik aan dat zij vooral uit deze landen komen.

Helaas heb ik geen vervanger en / of opvolger nog, maar even niet anders en tot over een week neem ik aan! DANK EN BLIJF GEZOND! 

Alle nieuwsclubs:

http://politie-en-alles-wat-er-misgaat.clubs.nl/ of: 

http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/ of: 

http://europese-unie.clubs.nl/ of 

http://justittieledwalingen.clubs.nl/ - 

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 14 juli 2018 @ 13:07
    reactie op (#15) Vomie

Nu Vomie en Catootje... even zitten puzzelen en u ziet, u bedoelt denk ik, ik ben wel online, zeker, dat wel maar 'plakken' ging vannacht niet ??? En nu zitten puzzelen en er uit, hoop dat het blijft werken. eerst een bericht in WORD gemaakt en geplakt en dat blijft hij doen tot nu toe... anders bel ik Hans Klok wel even... weerberichtje op alle clubs al hersteld en u ziet hier ook één nieuwsbericht weer... morgen met frisse moed verder...

ATTENTIE EVEN EXTRA HIER Zie ook nog de OPEN BRIEF geplaatst hier en op Justiele dwalingen-Politieke blunders door ons nieuwe lid hier !!! Mogelijk voor degenen die dit lezen, ook even verder DELEN, PLAATSEN OP SCIAL MEDIA? Dank!!  

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 14 juli 2018 @ 08:58
    reactie op (#14) catootje

hallo Heman en lede goed weekend maar wel denk ik dat je wel kunt inlogge hier ? vraag er iemand bij toch? nu nog eeen goede dag verder hoop dat probleme van korte aard zijn hoor! 

• zaterdag 14 juli 2018 @ 08:00
    reactie op (#13) herman_dad

Quote: herman_dad

zaterdag 14 juli 2018 @ 00:50

GOEDEMORGEN door kapotte pc nu op laptop en kan daar even niet kopieren en 'plakkenfunctie' dus ook geen nieuwe weerberichtjes actueel sorry  

ja hebt wel pech, ik hoop dat het snel opgelost is

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • zaterdag 14 juli 2018 @ 00:50
    reactie op (#12) catootje

GOEDEMORGEN door kapotte pc nu op laptop en kan daar even niet kopieren en 'plakkenfunctie' dus ook geen nieuwe weerberichtjes actueel sorry  

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:06
    reactie op (#11) herman_dad

wat vervelend voor je, dat het zolang duurt

Achter elke traan van verdriet, schuilt de glimlach van herinneringen handtekeningafbeelding
  • zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:41
    reactie op (#10) catootje

Goedemiddag allen en weer even hier, hoop dat ik einde deze maand, beging volgende maand weer helemaal op clubs kan zijn en dan de nieuwsclubs, VEEL nieuws laatste dagen..angry. weer kan bijhouden voor u en ook weer andere zaken.. als weerberichtje etc. Nog een goed maar kouder helaas, weekeinde voor allen en als u wilt reageren in forums?? DANK!!

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 09 september 2016 @ 18:08
    reactie op (#9) herman_dad

ik hoop voor je, dat je snel weer online bent