Provinces+Of+The+Netherlands.gif

EEN FORUM VOOR U, heeft u een mening of een maatschappelijk onderwerp voor velen van belang, laat het ons eens weten? Dank! 

Kijkt u ook even of het onderwerp er mogelijk al ergens bij staat of in een andere rubriek?

TOP 12 ONDERWERPEN: d.d. november 2013

1. Osama Bin Laden dood                       5140 views

2. ING Bank, meer klachten over             2366

3. Incassobureaus onrechtmatig                 2179

4. Huren 120 euro omhoog                       1943

5. Pinnen bij parkeerautomaten                  1921                                              

6. NASA houdt speciale persconferentie    1873

7. Dode Alien gevonden in Rusland?           1844

8. Goede feestdagen voor 2011                  1767

9. Even berichtje voor de leden                   1758

10. Limonade voor soep                              1756

11. hallo Djekay en Tip Undercover in N     1739                                                  

12. Dure benzines – brandstoffen prijzen        513

991 keer bekeken

Welkom margriet als nieuw lid hier.

• zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:56
    reactie op (#5) Margriet2000

Goedemiddag allen in Holland weer en van familie hoor ik dat de Hollandse zomer weer terug is.

Mevrouw ik kreeg, zag privé postberichtje en via email anders had ik u niet gezien denk ik en u weet nu welk boek het is en zeker een aanrader, voor iedereen ook heb het hier ook al gezien maar er is nog een Bruna hier zelfs op eiland..

Maar ik reis te veel heen en weer en heb laptop voor contact en zal wel 1 of 2 keer in de week kijken en nauwelijks nog kunnen reageren. 

Ik wens u allen nog een goede zondag morgen en tot later wellicht weer.

• maandag 06 augustus 2018 @ 08:51
    reactie op (#6) herman_dad

Goede morgen dank u wel voor uw mededeling ik zal eens verder lezen hier en moet nog wennen aan het systeem hoor.  

• zondag 05 augustus 2018 @ 12:35
    reactie op (#5) Margriet2000

Goede middag Margriet, ik antwoord even voor Paul, hij is er maar enkele keren hier en hij bedoelt het boek Van Homo sapiens naar homo galacticus, vrijwel zeker, zie eerdere berichten hier en leest u zeker daar op uw gemak verder, elke een beetje... te veel voor 1 keer, zeker. U zou niet (mee)discusieren en allen omdat u op de poll wilde stemmen maar...?! Hoop dat meer mensen hier dat doen, zie overigens STATISTIEKEN, die maken mij een beetje 'blij', veel lezers en bezoekers hier en meer leden ook weer...? 

Een goede middag nog voor ALLEN die hier lezen ook u bent (gratis!!) van harte welkom als lid op Clubs.nl.. (GRATIS TIP) EN WAAR VINDT JE DAT NOG HEDEN TEN DAGE...  

handtekeningafbeelding
  • zondag 05 augustus 2018 @ 10:41
    reactie op (#4) Gotspe

Beste meneer, dank u ik heb met de pastoor dit wel besproken ja, hij had er ook al wat van gehoord en zal het hier ook lezen gaan. Welk boek bedoelt u, in denk de bijbel moet je zeker ook enkele malen lezen en dan begrijp je het wel?

Maar ik heb nog niet alles gelezen hier en dan begrijp ik het wel En voor u ook nog een goede zondag.      

• zaterdag 04 augustus 2018 @ 14:40
    reactie op (#3) herman_dad

Goede middag bij u weer in Nederland. Ik lees hier net dat u met de pastoor hebt gesproken over wat u hier leest over geloofskwesties? Dat heb ik in Nederland ook gedaan afgelopen voorjaar nog en met medegelovigen die het boek ook kennen. Nu was en is het bij ons in de kerk niet bij iedereen ook zo dat we maar aannemen dat wat er staat geschreven van duizenden jaren terug al nu ook nog zo expliciet is? Discussies zijn daar prima over en goed dat u het met uw pastoor hebt besproken hoor! Wijs hem ook op het boek, heb ik ook al twee keer goed doorgelezen en gaat over veel meer dan geloof alleen en dan begrijot u het wel. Ook dat u er niet bang voor hoeft te zijn komende veranderingen.

Nu ik ben er hier maar 1 of 2 keer in de week nu en nog welkom ook hier.

Ik wens allen een goede zondag nog morgen en vanavond ook hoor. 

• vrijdag 03 augustus 2018 @ 01:11
    reactie op (#2) Margriet2000

Goedemorgen Margriet, heeft u goed gedaan om de pastoor te vragen hoe e.e.a. is, hij weet het ook niet denk ik, maar de meesten van ons nog niet echt. Leest u rustig verder eens en hoop u toch meer in forum te zien. Maar wordt niet bang voor alles wat ons kennelijk nog tegemoet komt... angst is de slechtste raadgever... Dank ook voor aanmelden POLL, hoop dat meer lezers, bezoekers hier zo doen? Een mooie dag verder nog maar dat moet lukken met dit weer, te warm.  

handtekeningafbeelding
  • donderdag 02 augustus 2018 @ 20:23
    reactie op (#1) herman_dad

Dank u wel Herman maar ik heb me eigenlijk alleen maar aangemeld voor de poll over de wolven interessant en anders kon ik niet stemmen?.En of ik de andere clubs lees maar zie ik ook veel artikelen en verbijsterende over het universum en andere artikelen?

Ik heb het vandaag nog verteld aan mijn pastoor en hij zou ook kijken hier, want als er geen God bestaat wie dan wel bestuurt de aarde en ons mensen ?  

Ik zal wel een keer verder kijken en lezen zker over het universum maar toch een interessante site hier en een goede avond nog.

• woensdag 01 augustus 2018 @ 12:32

Welkom Margriet hier als nieuw lid mede namens beheerster Catootje en de overige leden!

Veel te lezen hier en elke dag bijna wel nieuwe berichten, zie ook eens de andere nieuwsclubs hier, zie clubhome? We hopen u hier vaker te zien en op het forum met uw mening ook, elke dag een beetje 'bijlezen'? 

Een goede en (zeer) warme dag ook, zie ook elke dag kleine weerberichtje, overal wel te vinden maar voor de plaatjes erbij, vinden enkelen althans heb ik begrepen.  

handtekeningafbeelding